בספרד בטוחים: גארת' בייל בדרך לסין, יחתום בג'יאנגסו סונינג

גארת' בייל
גארת' בייל | AFP

הכוכב הוולשי, שלא נמצא בתוכניות של זידאן, יעזוב את ריאל מדריד אחרי שש שנים ויעבור לאחת מקבוצות הצמרת בליגה הסינית תמורת 22 מיליון יורו לעונה לשלוש שנים. בעוד שבוע הוא כבר אמור לפגוש את זהבי

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

בריאל מדריד ניסו למצוא קבוצה לבייל כבר שבועות ארוכים, אך ללא הצלחה. היה נראה שהוולשי – שהיה על הכוונת של פריז סן ז'רמן, טוטנהאם ועוד – יישאר בסגל של זינדין זידאן לעונה הבאה, אך כעת נראה שלא. בשעות האחרונות מתפרסמים דיווחים בספרד לפיהם בייל ימריא מחר (שבת) לסין ויחתום על חוזה ענק בקבוצת ג'יאנגסו סונינג.

על פי "מארקה", ההסכם כבר התקבל על ידי שני הצדדים וכעת חסרה רק החתימה הרשמית. בייל יעבור לג'יאנגסו לשלוש עונות וירוויח 22 מיליון יורו לכל אחת מהן. לפני כשבועיים נודע כי בייל דחה הצעה דומה מסין, כאשר שנגחאי שנואה הציעה לו 25 מיליון יורו לעונה, אך כעת נראה שהוא מצא את הקבוצה המתאימה לו.

סונינג החתימה מוקדם יותר היום את מירנדה, הברזילאי שסיים חוזה באינטר, ולשניים כבר מחכה בשורות הקבוצה אדר מרטינס שהגיע לשם מאינטר לפני שנה. בעוד שבוע בדיוק תפגוש סונינג את גוואנגז'ו של ערן זהבי, שישחק מחר נגד שנואה (14:30, שידור ישיר בספורט2) ולא מן הנמנע כי כבר בשישי הבא יפגוש הישראלי את הכוכב שבזמנו היה השחקן היקר בכל הזמנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי