סאול: "דייגו קוסטה הוא הרכש הטוב ביותר שלנו העונה"

דייגו קוסטה
דייגו קוסטה | JOHANNES EISELE/AFP/Getty Images)

באתלטיקו שומרים על צניעות בימים שאחרי הניצחון הענק בדרבי: "זה לא אומר כלום, רק מחכים לתחילת הליגה". הקשר החמיא לחלוץ: "האופי שלו מדבק". בתקשורת התמוגגו מז'ואאו פליקס: "האוהדים שפשפו את העיניים"

(גודל טקסט)
האוהדים התענגו מכל רגע בו אתלטיקו מדריד השפילה 7:3 את ריאל מדריד, התקשורת התמוגגה והציפיות לקראת העונה שבפתח עלו, אך בקולצ'ונרוס, כמו תמיד, מדייגו סימאונה ועד אחרון השחקנים – שומרים על צניעות ועבודה קשה. סאול אמר בראיון לתקשורת: "לא ציפינו לדרבי כזה, עמדנו מעולה מהרגע הראשון ואנחנו שמחים על הביצועים אחרי שבועיים קשים. זה משמח אותנו לראות את החדשים", אך בהמשך הוסיף: "אין שום אופורייה, אנחנו רק מחכים לתחילת הליגה, אנחנו עדיין לא בתנאים אופטימליים. זה בסך הכל משחק אחד. לא שמחנו לספוג פעמיים בסיום".


על ז'ואאו פליקס שכבש שער בכורה: "אין צורך להפעיל עליו לחץ. משחק אחד לא מסמן שחקן. צריך לתת לו זמן. כמובן שיש לו הרבה כישרון ורצון להסתגל. בסוף העונה נעריך הכל".


על שחקני הרכש: "הדבר החיובי ביותר הוא שכולם רעבים ורוצים להיות כאן ולהשתלב כמה שיותר מהר. אנחנו מנסים לשלב אותם במהירות וכמובן שצ'ולו (סימאונה) מסביר להם את עניין הטקטיקה".



סאול מול לוקה מודריץ'. "אין אופורייה" (JOHANNES EISELE/AFP/Getty Images)


על דייגו קוסטה: "הוא לא צריך להוכיח שום דבר. בשנה שעברה היו לו פציעות רבות וזו הייתה הבעייה היחידה. הוא יכול להיות ההחתמה הכי משמעותית שלנו. יש לו משקל חשוב מאוד בקבוצה בגלל האופי והגישה המדבקת שלו, הוא תמיד נלחם".


גם בתקשורת החמיאו לחלוץ שכבש רביעייה פנטסטית (והורחק). "דייגו קוסטה תמיד קם מחדש", נכתב ב"מארקה", שם הזכירו משברים אחרים שצלח. גם את העונה שעברה הוא פתח בסערה, עם צמד נגד ריאל מדריד בסופר קאפ האירופי, אך לאחר מכן דעך.  הפעם, באתלטיקו בטוחים, זה יהיה אחרת. הביטחון של סימאונה עשה את שלו. "לא השתנה דבר ממה שאני חושב עליו, הוא בדרך לתת עונה גדולה", אמר המאמן. ב"אס" נכתב שהחלוץ הוריד במשקל ונראה נייד כמו בימים הטובים ועל כך שהמאמן מקפיד לשוחח עם החלוץ שוב ושוב. "הוא כבש נגד ריאל בכל דרך אפשרית".


על היהלום הפורטוגלי נכתב: "הדרבי נגד ריאל, בגורדי השחקים, היה הזמן הטוב ביותר להופעת הבכורה האמיתית (נפצע במשחק נגד נומנסיה). הילד שיגע את מרסלו, הציג שליטה בקצב המשחק, כדרור, אסיסטים וגם שער בכורה ואפילו עבודה הגנתית כמו שסימאונה אוהב. "האוהדים שפשפו את העיניים ולא האמינו שזכו בילד הפלא. וזו רק ההתחלה".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי