ז'ואאו פליקס: "הדרבי היה כמו חלום, התשוקה כאן אדירה"

ז'ואאו פליקס
ז'ואאו פליקס | JOHANNES EISELE/AFP/Getty Images

הפורטוגלי הצעיר לא נרתע מהלחץ: "אני רגיל לכך, גם בבנפיקה לא היה קל. אני שאפתן. אין לי פיזיות אבל יש לי המון דברים אחרים". על הקבוצה: "היא כמו משפחה גדולה". וגם: הדרך להצלחה והשיחה עם דייגו סימאונה

(גודל טקסט)
באתלטיקו מדריד לא יכולים לחכות לעונה החדשה 2019/20. לא רק בזכות הניצחון הענק 3:7 על ריאל מדריד במשחק ההכנה, אלא בשל היכולת של ז'ואאו פליקס שהותירה טעם של עוד ("זה היה כמו חלום"). הילד בן ה-19, שחקן הרכש היקר בהיסטוריה של הקולצ'ונרוס, התראיין ל"אס" ודיבר על הציפיות לקראת העונה הקרובה.


התקווה של האוהדים: "אעשה את העבודה שלי בצורה הטובה ביותר כדי לעזור לקבוצה. אני מרגיש באתלטיקו את החום, היא כמו משפחה, השחקנים הם כמו אחים בשבילי. יש כאן תשוקה אדירה להצליח. רק אם הקבוצה עצמה תהיה חזקה ותצליח, אני אוכל להיות בין הטובים ביותר (שלושה-ארבעה השחקנים הטובים בספרד), אחרת זה יהיה בלתי אפשרי".


הבחירה באתלטיקו: "זה מועדון נהדר, הקבוצה מאוד מגובשת, אי אפשר לפספס את זה. וכמובן שהמאמן דייגו סימאונה יודע לכוון את כל השחקנים ולשפר אותם, זה עזר לי כדי לקבל את ההחלטה. שוחחתי איתו פעם אחת לפני שחתמתי וזה הספיק. הוא אמר לי שאני יכול ללמוד הרבה ולהשתפר, ועוד דברים שיישארו בינינו".




הדרבי נגד ריאל מדריד: "זו הייתה הופעת בכורה חלומית עבורי. הכל הלך כמו שצריך, הייתי מאוד מאושר, זה הדרבי הראשון שלי. לא יכולתי לדמיין בכורה כזו. אני מאוד שמח, ניצחנו, אבל זה משחק שנערך בשלב מוקדם במטרה לחבר את הקבוצה".


הלחץ בגיל 19: "נכון שיהיה עליי לחץ גדול, אבל זה המקצוע שלי. אני מודע לזה ורגיל לזה. השנה הראשונה שלי עם בנפיקה לא הייתה קלה, אבל בזכות חבריי לקבוצה, הכל הסתדר". כשהפורטוגלי נשאל על הפיזיות הוא ענה: "אולי אני לא שחקן פיזי אבל יש לי הרבה דברים שלאחרים אין, וזה יעזור לי מאוד. אני לא מציב יעדים מבחינת שערים, אני הולך לשחק משחק אחר משחק, שער אחר שער, ונדבר בסוף העונה. אני רוצה לנצח, אני שאפתן, מי לא אוהב לנצח?"


ליגת האלופות: "זה החלום שלי מילדותי, נילחם על התואר. יהיה מדהים לזכות בתואר הזה במדי אתלטיקו. כמובן שגם הליגה חשובה אבל ליגת האלופות היא משהו אחר". פליקס הוסיף שהוא לא יכול לחכות להופעת הבכורה שלו באצטדיון הונדה מטרופוליטנו ואוהב לשחק בחופשיות. יש למה לחכות.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי