ג'וניור פירפו בדרך לברצלונה, נחשף שכרו של מגווייר ביונייטד

הארי מגווייר
הארי מגווייר | Jordan Mansfield/Getty Images

הרכש הגדול של השדים האדומים ירוויח 190 אלף ליש"ט לשבוע, המגן השמאלי של בטיס יעבור לאלופת ספרד תמורת כ-25 מיליון יורו. וגם: אינטר עדיין לא ויתרה על לוקאקו ומנדז'וקיץ' בדרך למועדון גדול

(גודל טקסט)
רשמי
* לאחר מעברו של דני אלבס לסאו פאולו, הקבוצה הברזילאית הוסיפה עוד רכש מרשים לשורותיה: חואנפרן, המגן הימני שסיים חוזה באתלטיקו מדריד חתם לעונה אחת.




שמועות
* לאחר הסיכום בין מנצ'סטר יונייטד ללסטר סיטי לגבי רכישתו של הארי מגווייר בתמורה ל-80 מיליון ליש"ט, ב'מירור' פרסמו כי השחקן צפוי להרוויח 190 אלף ליש"ט בשבוע.


* ראג'ה ניינגולן יהפוך בקרוב לשחקנה של קליארי. השחקן הגיע לשדה התעופה לקראת בדיקות רפואיות והתקבל בחום על ידי האוהדים המקומיים.




* חבר חדש לטוני וואקמה? ב'סקאי' דווח שחלוץ קריסטל פאלאס אלכסנדר סורלות' קרוב להצטרף לטרבזונספור.


* אברטון בדרך לרכוש את מיוזה קן, לאחר שהודלפה תמונה של השחקן לובש את המדים הכחולים, הטופיס הסכימה לרכוש את השחקן בתמורה ל-36 מיליון ליש"ט. יחד עם האיטלקי אמור להגיע לקבוצתו של מרקו סילבה גם מריו למינה מסאות'המפטון.



הארי מגווייר ירוויח 190 אלף ליש"ט בשבוע (Michael Regan/Getty Images)


* ג'וניור פירפו קרוב מאוד לברצלונה, שסגרה עם ריאל בטיס את רכישתו של המגן השמאלי שיעבור לאלופת ספרד וישמש כגיבוי לג'ורדי אלבה בתמורה ל-25 מיליון יורו (כולל בונוסים).


* בצל הטרייד הצפוי של מנצ'סטר יונייטד ויונבטוס בין רומלו לוקאקאו לבין לפאולו דיאבלה, אינטר שוב חוזרת לתמונה. לפי 'פוטבול איטליה', הנראזורי יציעו הצעה מחודשת לשדים האדומים עבור הבלגי של 60 מיליון יורו פלוס בונוסים.


* בחזרה לטרייד של מנצ'סטר יונייטד ויונבטוס. ב'סקאי ספורט' דווח כי בנוסף לפאולו דיאבלה, גם שמו של מריו מנדז'וקיץ' הוזכר והוא עשוי להצטרף לארגנטינאי לשדים האדומים.


* המירוץ על ברונו פרדננס נמשך: הקשר הפורטוגלי שמבוקש על ידי טוטנהאם ואף ציין כי ירצה לשחק באנגליה, עשוי לעבור דווקא לריאל מדריד. לפי 'מירור', המועדון הספרדי דיבר עם סוכן ז'ורז'ה מנדש כדי לטרפד את המעבר לספרס.



 מריו מנדז'וקיץ'. יעבור יחד עם דיבאלה למנצ'סטר יונייטד? (Gettyimages)


* לפי דיווחים באיטליה יובנטוס דחתה את הצעתה של ארסנל לשאול על הבלם דניאלה רוגאני.


* חאתם בן ערפה בדרך לקבוצה חדשה, לפי דיווחים בצרפת השחקן שנמצא ללא קבוצה החל בשיחות עם גנואה האיטלקית.


* ב'פוטבול איטליה' נכתב כי קלאירי שדרגה את הצעתה על קשר בוקה ג'וניורס ונבחרת אורוגוואי נהיתן נאנדס. לפי הדיווח הקבוצה האיטלקית תשלם 18 מיליון יורו על השחקן בן ה-23.



עשוי לעבור לראשונה לאיטליה בגיל 32. חאתם בן ערפה (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי