טוני קרוס: "לא קל לחזור לרמה שהצגנו לפני שזידאן עזב"

טוני קרוס
טוני קרוס | Matthias Hangst/Bongarts/Getty Images

הקשר הגרמני יודע שיהיה קשה לריאל מדריד לשחזר את היכולת שהביאה לשלוש זכיות רצופות בליגת האלופות, אך הביע אופטימיות: "אם נהיה עקביים, נוכל להילחם על כל התארים"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

בעוד 12 ימים תישמע שריקת הפתיחה לעונת 2019/20 בליגה הספרדית ובימים אלו הקבוצות הגדולות עורכות ניסויי כלים במחנות והטורנירים השונים ברחבי העולם. מי שללא ספק תיבדק בזכוכית מגדלת בעונה הקרובה היא ריאל מדריד, שחוותה את אחת העונות הקשות בתולדותיה, עם הדחה מוקדמת מליגת האלופות וללא זכייה בתארים.

כדי לשנות את המצב, פלורנטינו פרס השקיע כבר למעלה מ-300 מיליון יורו בחלון העברות הנוכחי והיד עוד נטויה. מי שהיה בורג משמעותי בקישור בשנים האחרונות בלבן הוא טוני קרוס, שיתחיל את עונתו השישית במועדון לאחר שהאריך את חוזהו עד 2023. לבינתיים, הקשר הגרמני שנחשב לאחד השחקנים האהובים על זינדין זידאן, שותף ב-335 דקות במשחקי ההכנה, יותר מכל שחקן אחר בקבוצה.

בראיון ל"מארקה", סיפר הקשר על המטרות האישיות שלו והקבוצתיות של הבלאנקוס לעונה הקרובה ועל חזרתו של זינדין זידאן לקווים: "אנחנו רוצים לשחק בצורה טובה ועקבית יותר מהעונה שעברה והשאר יבוא לבד. אני מאמין שאם שזה יקרה, אנחנו ניאבק על כל התארים האפשריים".


קרוס:"יהיה קשה לשחזר את הקדנציה הראשונה של זידאן" ( Alexander Hassenstein/getty images)

הגרמני, ששיחק תחת שרביטו של זידאן בקדנציה הראשונה של הצרפתי, שכללה שלוש זכיות רצופות בליגת האלופות, מאמין שיהיה קשה לשחזר הישג שכזה: "זה לא קל להגיע לאותה רמה שהקבוצה הייתה בה ביום שזידאן עזב. היינו בסיטואציה קשה כשהוא חזר באמצע מרץ בהשוואה לעונת 2018".

בהמשך דבריו, התייחס קרוס לחלוץ הרכש לוקה יוביץ' ונשמע אופטימי בנוגע לתרומה שלו לקבוצה: "הוא השתלב טוב, אבל היה לו מזל רע בגלל הפציעה. הוא יחזק אותנו במה שהוא יודע לעשות הכי טוב – להבקיע שערים".

לסיום, קשר נבחרת גרמניה התייחס לסיכויי נבחרתו ביורו 2020 ולעתידו במדי המאנשאפט: "אני חושב שיש לנו סיכוי לזכות בגביע. אם לא הייתי רואה שום סיכוי, כנראה שלא הייתי משחק". יחד עם זאת, שחקנה של ריאל מדריד ציין כי לאחר הטורניר זה יהיה זמן טוב עבורו לשקול פרישה מהמדים הלאומיים.

קרוס.יפתח את עונתו השישית במדי הבלאנקוס
יפתח את עונתו השישית במדי הבלאנקוס. טוני קרוס (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי