במדריד בטוחים: ניימאר יעבור לריאל תמורת מודריץ' ונבאס

ניימאר
ניימאר | MAURO PIMENTEL/Gettyimages

רשת 'לה סקסטה' טענה שהסיכויים למעברו של הברזילאי גבוהים, מה שהעלה את מפלס הלחץ בברצלונה. שערו הראשון של הזאר גרם לתקשורת בבירת ספרד להתחיל לפנטז. הניתוח של אסנסיו עבר בהצלחה

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)
אוהדי ריאל מדריד חיכו לזה. השביעייה המביכה שספגו הלבנים מאתלטיקו והדיווחים על כך שאדן הזאר התייצב לאימונים במשקל יתר העלו את מפלס הלחץ במועדון הלבן, אבל אתמול (רביעי) הבלגי כבש את שערו הראשון במדי הקבוצה ונתן את האות לתקשורת הספרדית לחזור לפנטז.


"כדי לבצע מתפרצת טובה צריך מוסרים טובים ואנשים מהירים. כריסטיאנו ובייל היו אחראים על כך בשנים האחרונות וכעת נראה שאדן הזאר יתפוס על זה פיקוד", נכתב ב"מארקה", שהדגיש גם את המוסר: "קארים בנזמה מתמחה בשליחת כדורים לשטחים המתים". עם זאת, בעיתון הספרדי יודעים שהכוכב החדש עדיין לא בשיאו: "הזאר עדיין רחוק מהגרסה הכי טובה שלו והוא צריך זמן כדי להגיע לשיא כושרו, אבל בזלצבורג התחלנו לראות למה הוא מסוגל ובנוסף הוא מתחיל להתחבר לבנזמה".


במדריד עסוקים גם במרקו אסנסיו, שעבר אתמול ניתוח לאחר שקרע את הרצועה הצולבת והמניסקוס בברכו השמאלית במשחק הכנה נגד ארסנל. הספרדי נותח על ידי אותו רופא שטיפל בעבר בזינדין זידאן ולוקה מודריץ' כשאלה עברו פציעות קשות בברך ולאחר ההתערבות התהליך הכירורגי המועדון הודיע שהניתוח עבר בהצלחה. ברגע שיקבל את האישור להשתחרר מבית החולים, אסנסיו יחל בשיקום שצפוי לארוך תשעה חודשים לפי ההערכות.


גרם לתקשורת הספרדית להתחיל לפנטז. אדן הזאר (KRUGFOTO/AFP/Getty Images)
גרם לתקשורת הספרדית להתחיל לפנטז. אדן הזאר (KRUGFOTO/AFP/Getty Images)


בגזרת הרכש, כניסתה של ריאל מדריד למירוץ אחר ניימאר מסעירים את התקשורת בבירת ספרד. רשת "לה סקטסה" בטוחה שהברזילאי קרוב מאוד לקבוצה של זידאן, כאשר לוקה מודריץ' וקיילור נבאס עשויים להיכלל בעסקה. "אם שום דבר לא יחבל במשא ומתן עם פ.ס.ז', ניימאר יהיה שחקן ריאל מדריד", הבטיח העיתונאי הספרדי חוסה אלברס, כתב התכנית "אל צ'ירינגיטו" המוזהה עם הבלאנקוס.


במקביל, בתקשורת הקטלונית מדווחים שברצלונה לחוצה מאוד מהתערבותה של מדריד, כיוון שהם מבינים שפריז חיכתה להופעת קבוצה -שהיא לא ברצלונה- שתקלוט את ניימאר. ב"אס" הוסיפו שהיחסים הטובים בין אל חלאיפי לפלורנטינו פרס, בנוסף לרצון של ריאל להיפטר מבייל שעשוי לעבור תמורת הברזילאי, עשויים להקל על מעברו לשורות הלבנים.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי