מעברו של ואן דה ביק לריאל הושהה, ריברי בדרך להולנד

דוני ואן דה ביק
דוני ואן דה ביק | Soccrates Images / Contributor

העברות: בספרד טוענים שההולנדי יגיע למדריד רק ב-2020, הצרפתי עשוי להתאחד עם ואן בומל באיינדהובן. אלכסיס סאנצ'ס מועמד לרומא, פ.ס.ז' סימנה מחליף למקרה שניימאר יעזוב

(גודל טקסט)

 שמועות
* לפי אתר "גול", פריז סן ז'רמן מוכנה לשקול הצעה על ניימאר מצד ברצלונה, אם זו תכלול את פיליפה קוטיניו, נלסון סמדו וסכום של כ-50 מיליון יורו לכל הפחות.

* מעברו של דוני ואן דה ביק לריאל מדריד הושהה, כך לפי ה"מונדו דפורטיבו". ההולנדי בן ה-22 היה בדרכו לבלאנקוס, אך אלו מעדיפים לדלל קודם את הסגל.

* רומא מעוניינת לשאול את החלוץ הצ'יליאני אלכסיס סאנצ'ס, כך נכתב ב"טלגרף". לפי הדיווח, השחקן מעוניין בשינוי אווירה לאחר העונה החלשה שעבר במדי מנ'צסטר יונייטד.

יתאחד עם מארק ואן בומל? פרנק ריברי (Gettyimages)
יתאחד עם מארק ואן בומל? פרנק ריברי (Gettyimages)

* לטענת ה"גאזטה דלו ספורט", אופציה נוספת לחיזוק החוד של הג'אלורוסי הוא מריאנו דיאס, שלא נמצא בתכניות של ריאל מדריד לאחר הגעתם של לוקה יוביץ' ואדן הזאר.

*רשת "סקיי" מדווחת שאינטר ובאיירן מינכן הגיעו להסכם על הקשר איבן פרישיץ' שבמסגרתו יעבור הקרואטי לבוואריה תמורת 5 מיליון יורו עם אופציית רכישה על סך 20 מיליון יורו. הקשר הסכים למעבר.

* לאחר שתפתור את סאגת ניימאר, פ.ס.ז' תנסה לרכוש את חלוצה של יובנטוס פאולו דיבאלה, כך לפי ה"גאזטה דלו ספורט". כזכור, הארגנטינאי היה קרוב לחתימה בטוטנהאם אך הגברת הזקנה החליטה לסגת מהמו"מ ברגע האחרון.

* ירידתה של אופציית הפרמיירליג מבחינת דיבאלה החייתה מחדש גם את השמועות לגבי החלפת מקומות שלו עם מאורו איקרדי, שכידוע לא יישאר באינטר. העדיפות מבחינת האחרון היא להגיע ליובנטוס, אך אשתו וונדה נארה, שמשמשת גם כסוכנת שלו, מפעילה לחץ על נאפולי להגיש עבורו הצעה רשמית, כך נטען ב"גאזטה דלו ספורט".

מאורו איקרדי ממשיך לחפש קבוצה שתקלוט אותו. (Emilio Andreoli / Stringer)
מאורו איקרדי ממשיך לחפש קבוצה שתקלוט אותו. (Emilio Andreoli / Stringer)

פרנק ריברי מועמד להגיע לפ.ס.וו איינדהובן. הקיצוני הצרפתי שסיים את חוזהו בבאיירן מינכן מועמד לחזק את קבוצתו של מארק ואן בומל, כך דווח ב"בילד". כזכור, השניים שיחקו יחד במדי הבווארים בין 2007 ל-2011.

דויד דה חאה עומד להאריך את חוזהו במנצ'סטר יונייטד. על פי דיווח ב"סאן", סוכנו כבר נמצא באנגליה על מנת להגיע להסכם מול השדים האדומים.

* אחרי עזיבתו של הארי מגווייר, לסטר תחפש מחליף בחלון ההעברות של ינואר. לפי ה"לסטר מרקורי", השועלים סימנו את ניית'ן אקה וג'יימס טרקובסקיכמועמדים אפשריים.

יישאר ביובנטוס בסופו של דבר? פאולו דיבאלה (Wagner Meier/Getty Images)
יישאר ביובנטוס בסופו של דבר? פאולו דיבאלה (Wagner Meier/Getty Images)

* ה"דיילי מייל" מדווח שארסנל מוכנה לשמוע הצעות על שקודראן מוסטאפי, לאחר שרכשה את דוד לואיז ביום האחרון של חלון ההעברות. אונאי אמרי כבר לא רואה בבלם הגרמני חלק מהתוכניות שלו לעונה הקרובה.

* מילאן סימנה מחליפים אפשריים לג'אנלואיג'י דונארומהלמקרה שזה יעזוב לפריז סן ז'רמן. לפי ה"גאזטה דלו ספורט", ברשימה של הרוסונרי נמצאים מתיה פרין מיובנטוס וצמד שועריה של ריאל מדריד: קיילור נבאס ואנדריי לונין.

* לפי ה"מארקה", אינטר לא מסתפקת ברומלו לוקאקו ועדיין נחושה לרכוש את אדין דזקו. בדיווח נכתב שהנראזורי מוכנים להציע 22 מיליון היורו לרומא עבור החלוץ הבוסני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי