רונאלדו עקץ את מסי: "זכיתי עם יותר מקבוצה אחת בליגת האלופות"

ליאו מסי, כריסטיאנו רונאלדו
ליאו מסי, כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

כוכב יובנטוס נשאל מה ההבדל בינו לבין היריב מברצלונה ולא היסס להצהיר: "הוא ייזכר לא רק בזכות כדורי הזהב והתארים שהשיג, אלא כי הוא משתפר משנה לשנה - בדיוק כמוני"

(גודל טקסט)

מזה שנים רבות שבקרב כל אוהדי הכדורגל יש את אותו ויכוח שכיח מי השחקן הטוב בעולם – ליאו מסי או כריסטיאנו רונאלדו. גם שני הכוכבים התבקשו להתייחס לשאלה פעם אחר פעם וענו בדיפלומטיות, אבל הבוקר (שלישי) נחשף ראיון עם כוכב יובנטוס, בו הוא סיפק תשובה שאולי תפתיע רבים.

CR7, אחרי עונה ראשונה ביובנטוס שאותה סיים עם זכייה באליפות, התייחס לראשונה להבדל המשמעותי בינו לבין "הפרעוש" כשאמר: "אני זכיתי בליגת האלופות עם מספר קבוצות והוא רק עם קבוצה אחת. אני לגמרי מזוהה עם ליגת האלופות", הצהיר הפורטוגלי.

עוד אמר כריסטיאנו רונאלדו על מי שלאורך השנים הוגדר כיריבו, בייחוד כשהשניים שיחקו בליגה הספרדית וכל אחד ייצג את אחת משתי היריבות המושבעות ברצלונה וריאל מדריד: "מסי הוא שחקן מעולה שייזכר לא רק בזכות התארים וכדורי הזהב שזכה, אלא הוא השתפר משנה לשנה – בדיוק כמוני".


"משתפר משנה לשנה, בדיוק כמוני" (Gettyimages)

רונאלדו בן ה-34, שכידוע זכה בליגת האלופות עם מנצ'סטר יונייטד ב-2008 וגם הוסיף ארבעה גביעים כאלה עם ריאל מדריד, אף הוביל את פורטוגל לזכייה באליפות אירופה (על אף שנפצע מיד בתחילת משחק הגמר), הוסיף לסיכום: "אני מתעורר כל בוקר עם המחשבה שאני צריך להתאמן כדי להשיג יותר, ואני לא מדבר רק על כסף. תודה לאלוהים שכסף לא חסר לי, אבל אני רוצה להרוויח עוד מקום של כבוד בהיסטוריה של הכדורגל"

מסי בן ה-32 זכה כמובן בליגת האלופות לא פחות מארבע פעמים, אולם כל הזכיות היו עם ברצלונה – הקבוצה היחידה שאת מדיה לבש לאורך הקריירה. עם נבחרת ארגנטינה הוא לא הצליח לזכות בתארים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי