דיווח: פרס לקח הלוואה על מנת לעמוד בעלותו של ניימאר

פלורנטינו פרס
פלורנטינו פרס | AFP

לפי "ספורט", נשיא ריאל מדריד השיג את המשאבים להחתמת הברזילאי ומתכוון להגיש לפ.ס.ז' הצעה גדולה מספיק כדי לסיים את הסאגה, לאחר שפיני זהבי עזר לו לשכנע את ניימאר לעבור לבירת ספרד

(גודל טקסט)

פלורנטינו פרס השיג את המשאבים הכספיים לרכישת ניימאר. נשיא ריאל מדריד פנה לישות פיננסית בספרד ולקח הלוואה על מנת לעמוד בעלותו של הברזילאי, כך דווח ב"ספורט". בנוסף למכשול הכלכלי, פרס התגבר על קושי נוסף בהחתמתו של הכוכב שמשתוקק לעזוב את פריז סן ז'רמן, בעזרתו של פיני זהבי: לפי הדיווח, הסוכן הודיע לנשיא המועדון הלבן שניימאר הביע את הסכמתו לעבור לבירת ספרד.

הברזילאי מבין שאפשרות המעבר שלו לברצלונה מרתיעה את אלופת צרפת ומקשות על יציאתו מהקבוצה ולכן הוא מוכן לעשות את המאמצים על מנת להגיע לסנטיאגו ברנבאו. לאחר שפתר את שתי הסוגיות, פרס מתכוון לחדש את המגעים עם פריז סן ז'רמן ולהגיש הצעה גדולה מספיק על מנת לסיים את הסאגה, כאשר זו אמורה לכלול שחקן או שניים בנוסף לסכום של בין 100 ל-120 מיליון יורו.

במקביל, נשיא הליגה הספרדית חאבייר טבאס הביע התלהבות מהאפשרות שהכוכב יחזור למפעל בניהולו: "חזרה של ניימאר ללה ליגה? אשמח אם זה יקרה. לא חשוב אם בברצלונה או בריאל מדריד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי