זידאן: "בייל שחקן חשוב, שמח שחאמס איתנו". הזאר נפצע

זינדין זידאן
זינדין זידאן | Alexander Hassenstein/Getty Images for AUDI

מאמן ריאל מדריד התייחס לוולשי ולקולומביאני שנכנסו לסגל נגד סלטה: "מרוצה מכל מי שנמצא כאן. ניימאר ופוגבה? הם בקבוצות אחרות". הכוכב שהגיע מצ'לסי לא כשיר ומה אמר המאמן על יכולת קבוצתו בהכנה?

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד ערכה היום (שישי) את האימון המסכם שלה לקראת משחקה הראשון בליגה הספרדית, שבו תתארח אצל סלטה ויגו באצטדיון הבלאידוס. אחרי קדם עונה בעייתי מאוד שכלל שני ניצחונות בלבד, שתי תוצאות תיקו ושלושה הפסדים, הלבנים מגיעים למחזור הפתיחה כשהם יודעים שכל דבר חוץ מניצחון בבלאידוס רק יעלה את מפלס הלחץ – אבל היום נודע כי נוספה להם צרה נוספת.

בנוסף לתוצאות הרעות, שהבולטת בהן הייתה תבוסה 7:3 נגד אתלטיקו, נודע היום כי ריאל מדריד תצטרך להסתדר במחזור הפתיחה בוויגו ללא אדן הזאר, למעשה הכוכב הגדול היחיד שהגיע הקיץ, לפחות בינתיים, לבירת ספרד, לאחר שהוא נפצע בהאמסטרינג באימון המסכם להתמודדות.

מיעוט השינויים שזינדין זידאן ערך בהרכב הראשון שנכשל בעונה הקודמת והיכולת הלא מזהירה בכלל שהציגו שחקני הרכש בהכנה, הביאו לכך שהבלאנקוס מתייצבים לפתיחת העונה ברמת מתח שלא מוכרת במועדון בשלב כזה של השנה. תוסיפו לכך את הכישלון בהחתמת פול פוגבה ובשחרורם של גארת' בייל וחאמס רודריגס, כעת הצטרפה לכל הדברים הללו גם פציעת הבלגי שהגיע מצ'לסי תמורת 100 מיליון יורו, ותקבלו אווירה טעונה במיוחד במחנה הלבן.

יביא את השינוי שמצפים ממנו? אדן הזאר. (Matthias Hangst/Bongarts/Getty Images)

לא יוכל להביא את השינוי במחזור הפתיחה. הזאר (Matthias Hangst/Bongarts/Getty Images)

לאחר האימון, זידאן התייצב מול המיקרופונים ושידר עסקים כרגיל: "אנחנו משתוקקים כבר להתחיל את העונה. חשוב לנו להיראות טוב וכמובן לנצח, שני הדברים חשובים כאן במדריד". המאמן הגיב לתוצאות הרעות בהכנה ושלח מסר לאוהדים: "תמיד תהיה פסימיות כשריאל מדריד לא משיגה תוצאות טובות, זה נורמלי. לאוהדים אני אומר – רק התחלנו, אנחנו צריכים אתכם מאחורינו ואנחנו ננסה לספק אתכם בכדורגל טוב".

הצרפתי נשאל על חאמס רודריגס, שהתאמנו ונכללו בסגל: "הוא בכושר טוב, אני מרוצה מזה שהוא כאן וכך גם הוא. אני בונה על כל מי שנמצא בסגל". לגבי בייל: "היה נראה שהוא בדרך לעזוב, אבל הוא פה איתנו וזהו זה. אני בונה עליו כמו על כל השאר. הוא שחקן חשוב, אני מקווה שכל השחקנים יכניסו אותי 'לצרות טובות' כשזה נוגע לבניית ההרכב".

על השניים שמעניינים אולי יותר מהכל את אוהדי ריאל, זידאן סירב לדבר: "ניימאר ופוגבה? הם לא שחקנים שלנו, צריך לכבד את זה. אמרתי ואגיד שוב, יש לי כאן סגל מצוין ואני מסתפק בזה".

יעיל במיוחד נגד סלטה ויגו. זידאן ישתמש בו? גארת' בייל. (JOHANNES EISELE/AFP/Getty Images)
יעיל במיוחד נגד סלטה ויגו. זידאן ישתמש בו? גארת' בייל. (JOHANNES EISELE/AFP/Getty Images)

ריאל מדריד ניצחה 13 מתוך 15 המפגשים האחרונים שלה עם סלטה ויגו בליגה ורשמה הפסד אחד בלבד, במחזור הלפני אחרון ב-2013/14. אף קבוצה לא ניצחה יותר ממנה בבלאידוס מאז תחילת המאה ה-21, כשהלבנים ניצחו בעשרה מ-13 הביקורים האחרונים שלהם באצטדיון. מי שהצטיין במפגשים האחרונים עם הקבוצה מגאליסיה הוא דווקא בייל, שכבש שישה שערים בששת המשחקים האחרונים שלו נגדה. בעשר השנים האחרונות, הבלאנקוס לא הפסידו במשחק הפתיחה, עם שבעה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי