ראמוס סגר חשבון עם התקשורת, זידאן: "בייל יישאר"

זינדין זידאן
זינדין זידאן | Octavio Passos/Getty Images

הבלאנקוס זכו למחמאות לאחר הניצחון בבלאידוס: "ריאל מדריד הישנה קמה לתחייה", אך הקפטן לא שכח: "הוכחנו לכולם מה אנחנו שווים אחרי כל הדיבורים בקיץ". המאמן אישר שהוולשי ימשיך בקבוצה וכך גם חאמס

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)
אמנם היה לה לא מעט מזל אבל נראה שבריאל מדריד לא חייכו ככה כבר הרבה זמן. הבלאנקוס פתחו את העונה עם ניצחון גדול 1:3 על סלטה ויגו בבלאידוס והסתדרו מצוין ללא אדן הזאר הפצוע, ולראשונה מזה 27 חודשים עברו את ברצלונה בטבלה. "ריאל מדריד הישנה קמה לתחייה", נכתב ב"מארקה", שם הוסיפו שגארת' בייל לימד את זידאן שיעור, וב"אס" ציינו: "זו ריאל מדריד הישנה, וגם גארת' בייל הישן". הוולשי שפתח בהרכב במפתיע, בישל נהדר את השער הראשון לריאל מדריד.


זינדין זידאן שניצח בפעם השלישית במשחק חוץ בפתיחת העונה, שוב עם שלושה שערים, התייחס לוולשי לאחר המשחק והודיע: "הוא יישאר, שוחחנו לפני המשחק", והוסיף שגם חאמס רודריגס (שלא נכלל בסגל) יילחם על המקום שלו.  על המשחק עצמו: "עשינו משחק טוב מההתחלה וגם בעשרה שחקנים. סבלנו כמו שהיינו צריכים כדי לנצח, אנחנו שמחים. לא יהיו הרבה קבוצות שינצחו בבלאידוס. ידענו מה לעשות כשהכדור היה אצלנו. בעונה שעברה התוצאות שלנו היו גרועות אבל רוח העבודה לא. ואני שמח שהתחלנו ברגל ימין. אהבתי את העבודה ההגנתית והמאמץ של ויניסיוס ושל השאר".


הקפטן סרחיו ראמוס לא שכח את גל הביקורות מהקיץ. ראמוס אמר: "זו דרך נפלאה להתחיל את הליגה, הוכחנו לכולם אחרי כל כך הרבה דיבורים וספקולציות שנשמעו לאחר פתיחת העונה. התמקדנו בכדורגל. אני חושב שהתוצאה מאוד הוגנת".



סרחיו ראמוס (MIGUEL RIOPA/AFP/Getty Images). עונה למבקרים


על העונה שעברה: "אנחנו חייבים למחוק את העבר, אסור לנו להתעסק בו, אנחנו לא יכולים לשנות את מה שהיה. אנחנו מתחילים את העונה מאפס, עם המון אנרגיה והתלהבות ורוצים לזכות בכל התארים. למדנו מוסר השכל. נצטרך להיות ממוקדים כמו היום". הקפטן נשאל על המצב רוח בקבוצה: "התוצאות משתנות, וזה הכדורגל. מצב הרוח תלוי בתוצאות. אנחנו צריכים להיות מאוזנים כדי לנצח עוד משחקים. לא אכפת לנו שאנחנו במקום הראשון כרגע".


על ההרחקה של לוקה מודריץ': "האדום לא פגע במשחק. אני חושב שצריך לראות את זה שוב כי בכדורגל הכל קורה מהר. היום היינו עם שחקן פחות אבל אני לא חושב שהייתה ללוקה כוונה רעה. זה מהלך קצת מכוער והשופט החליט מה שהחליט. ה-VAR כאן כדי לעזור לנו".


מי שכבש את השער היפה במשחק היה טוני קרוס. הקשר הגרמני לא כבש מאז נובמבר בשנה שעברה, כשריאל מדריד הביסה 0:5 את ויקטוריה פלזן בשלב הבתים בליגת האלופות. אין ספק שהוא אוהב לשחק נגד הקבוצה מגליסיה, שכן חמישה מ-14 שעריו בריאל מדריד הובקעו נגד סלטה. "קרוס עשה כריסטיאנו", סיכמו בספרד.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי