טריפייר בישל בבכורה, אתלטיקו פתחה עונה עם 0:1 על חטאפה

אלברו מוראטה
אלברו מוראטה | JAVIER SORIANO/Gettyimages

הקולצ'ונרוס השיגו את שלוש הנקודות במחזור הראשון בזכות שער של מוראטה (23), ז'ואאו פליקס הצטיין. סביליה, ללא מונאס דאבור, השיגה 0:2 קל על אספניול משערים של רגילון (44) שגם בישל לנוליטו (86)

(גודל טקסט)

מחזור הפתיחה של הליגה הספרדית הושלם הערב (ראשון) כשאתלטיקו מדריד ניצחה 0:1 את חטאפה. מוקדם יותר, סביליה פתחה את העונה עם ניצחון 0:2 קל על אספניול, ואלאבס ניצחה 0:1 את לבאנטה.

אספניול – סביליה 2:0
ללא מונאס דאבור שלא נכלל בסגל, האנדלוסים לא התקשו בחוץ. הם תקפו החל מהפתיחה, אך לא הצליחו להבקיע למרות לחץ כבד על שער הקבוצה מברצלונה. רק דקה לפני תוספת הזמן, בעוד התקפה אחת של חמישה שחקני התקפה עמוק בתוך הרחבה של אספניול, הכדור הגיע לסרחיו רגילון והמושאל החדש מריאל מדריד כבש את הראשון שלו בקבוצה ואת הראשון של הקבוצה בעונת 2019/20.

הסיפור לא היה שונה במחצית השנייה, אז גם נכנסו מוניר אל חדאדי והרכש מבורדו ז'ול קונדה, ושוב סביליה לא הצליחה להבקיע למרות שליטה בכל חלקי המגרש. שוב, רק בדקה ה-86 נוליטו קיבל מסירה מרגילון, חדר לרחבה ושלח כדור קל לרשת. כרגע סביליה במקום השני בטבלה, ועם פתיחה טובה לעונה היא תרצה לשמור על מקומה בצמרת. בשבוע הבא היא תתארח אצל גראנדה, ובעוד חודש תגיע אליה ריאל מדריד למבחן האמיתי הראשון של העונה.

שחקני סביליה חוגגים. ריאל בעוד חודש (Alex Caparros/Getty Images)
שחקני סביליה חוגגים. ריאל בעוד חודש (Alex Caparros/Getty Images)

אתלטיקו מדריד – חטאפה 0:1
עם הבלאגן בברצלונה וחוסר הוודאות בריאל מדריד, ועם הסגל החדש והמוכשר, לאתלטיקו יש הרבה ציפיות מהעונה הקרובה. הצעד הראשון בדרך לשם הוא ניצחון במחזור הפתיחה, ואת המשימה הזאת הקלוצ'ונרוס מילאו בהצלחה. הקבוצה של דייגו סימאונה תקפה החל מהפתיחה, אבל רק בדקה ה-23 הם הצליחו להשיג את השער: קיירין טריפייר, הרכש החדש מטוטנהאם, פרץ מצד ימין והגביה כדור רוחב שמצא את הראש של אלברו מוראטה, והחלוץ נגח פנימה בלי קושי.

עוד לפני סיום המחצית אתלטיקו נותרה ב-10 שחקנים, כשרנאן לודי הברזילאי החדש איבד את הראש וספג שני צהובים תוך דקה. אין ספק שהדבר השפיע על אתלטיקו, שנראתה פחות חדה במחצית השנייה. ז'ואאו פליקס, במשחק בכורה בליגה הספרדית, היה היחיד שניסה להגדיל את היתרון – וגם השיג פנדל במהלך נהדר, אך מוראטה בעט חלש וסוריה הדף.

ומהרגע שפליקס הוחלף ביורנטה בדקה ה-66, המארחת התרכזה רק בלמנוע מחטאפה להבקיע את שער השוויון. הקבוצה של בורדלאס ניסתה, אך ללא הצלחה והמשחק נגמר בניצחון צפוי של אתלטיקו, שפתחה את העונה ברגל ימין.

תוצאות נוספות
אלאבס – לבאנטה 0:1

בטיס – ויאדוליד 2:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי