יוביץ': "אעזוב בהשאלה? זה מגוחך, זידאן מאמין בי"

לוקה יוביץ', קארים בנזמה
לוקה יוביץ', קארים בנזמה | JAVIER SORIANO/AFP/Getty Images

החלוץ הסרבי שהגיע לריאל מדריד הקיץ בסכום עתק אך התקשה להשתלב - מגיב על השמועות: "התקשורת תמיד מייצרת סיפורים. אני לומד מהמאמן ומבנזמה מדי יום". המטרות: "לכבוש כמה שיותר שערים בזכות עבודה קשה"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)
לאחר עונת שיא במדי איינטרכט פרנקפורט, לוקה יוביץ' הגיע לריאל מדריד בתמורה ל-60-70 מיליון יורו כדי לרענן את החלק הקדמי. אלא שההתאקלמות הייתה לא קלה. השחקן סבל מפציעות, לא בלט במשחקי ההכנה והיו דיווחים על חוסר בתקשורת עם המאמן זינדין זידאן ושריאל מדריד שוקלת שוקלת להשאילו. היום (שלישי) התראיין החלוץ לתקשורת במולדתו והסיר את השמועות. הוא הפגין קור רוח ואמר שהוא לא מצפה לשחק מיד.


יוביץ' אמר על הופעת הבכורה: "זו תחושה פנטסטית לשחק את המשחק הראשון במועדון הגדול בעולם. הרושם הוא חיובי. ניצחנו והוכחנו שאנחנו קבוצה חזקה מאוד. אני מחכה לקבל דקות במשחק הבא. הקיץ היה לא פשוט, השאיפות של ריאל מדריד הן תמיד אליפות. אנחנו רוצים להפגין את הכוח האמיתי שלנו". היו עצבים במשחקים הראשונים אבל זה נעלם".


על מערכת היחסים עם זינדין זידאן: "זידאן מאמין בי ודעתו לא תשתנה בזמן המועט שאנחנו עובדים יחד. אני לומד ממנו מדי יום. אני מאוד מרוצה. הוא היה שחקן גדול והוא מאמן גדול, אחד הטובים בכדורגל העולמי".




השמועות שיעזוב בהשאלה: "סיפורים כאלה מצחיקים אותי, התקשורת תמיד רוצה לייצר סיפורים כאלה. שמועות הן חלק מהקריירה שלי מהרגע בו התחלתי לשחק. גם לפני שחתמתי בריאל מדריד השתדלתי שלא לקרוא יותר מדי ולהתרכז אך ורק במשחק. ככה הכי טוב – ללא מתח".


המטרות להמשך העונה: "אני מוכן לעשות כמיטב יכולתי. אני רוצה לכבוש הרבה שערים באמצעות עבודה קשה וקבוצתית. קארים בנזמה? הוא חלוץ מצוין, יש לו הרבה יותר ניסיון ממני, אני לומד ממנה. אחד הדברים הטובים בכדורגל הוא שאתה יכול לשחק ליד מנוסים ממך. לא ציפיתי לשחק מייד. כל השחקנים קיבלו אותי היטב ואני מסתדר עם כולם. אני צוחק עם החברים בחדר ההלבשה".




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי