"ניימאר? המועדון וזידאן יחליטו". זמנו של חאמס הגיע?

קאסמירו, חאמס רודריגס
קאסמירו, חאמס רודריגס | JAVIER SORIANO/AFP/Getty Images

חורחה ולדאנו, מאמן ריאל מדריד בעבר, לא בטוח שהקבוצה זקוקה לברזילאי וטוען שמרכז השדה של הקבוצה צר מדי. בספרד משוכנעים: הקולומביאני שאהוב מאוד בברנבאו ישחק מול ויאדוליד ויוסיף את "האגרוף" שהמאמן רוצה

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)
לאחר שפתחה את הליגה עם ניצחון נהדר 1:3 על סלטה ויגו בבלאידוס, ביום שבת הקרוב תארח ריאל מדריד את ויאדוליד בסנטיאגו ברנבאו (20:00) במשחק הבית הראשון שלה העונה. לאור היעדרותם של אדן הזאר (פצוע) ולוקה מודריץ' (מורחק), בספרד תוהים האם הגיע זמנו של חאמס רודריגס -הקולומביאני לא שיחק בברנבאו מאז ה-14 במאי 2017 כשריאל מדריד הביסה את סביליה 1:4.


"הפורמולה של חאמס", נכתב ב"מארקה" שם דווח כי השחקן יישאר כמעט בוודאות, אלא אם כן ייכלל ברגע האחרון בטרייד אפשרי לגבי ניימאר. זינדין זידאן השתכנע לתת לו הזדמנות, בדיוק כפי שנתן לגארת' בייל. נכתב שהצרפתי התלונן בשנה שעברה על כך שאין לקבוצה שלו "אגרוף", כלומר אין מספיק שחקנים שמסוגלים לכבוש שערים. חאמס כבש 36 שערים בשלוש העונות שלו בריאל מדריד, 17 מהם בעונת הבכורה, ובישל עוד 40.
 

נכתב בנוסף שחאמס מלא מוטיבציה לאחר שנתיים בינוניות במדי באיירן מינכן, על כך שהסגל של הקבוצה בעונת האליפות 2016/17 היה רחב ואיכותי, ושהשחקן מאוד אהוב על ידי הקהל – דבר שלא יסולא בפז לאחר העונה האחרונה בה הקהל כעס ודעתו התהפכה על שחקנים רבים – "חלק מהאוהדים לא הבינו את עזיבתו ויש להם זכרונות טובים". מנגד, חאמס לא שיחק מאז ה-29 ביוני כשקולומביה סיימה את דרכה בקופה אמריקה לאחר דו קרב פנדלים מול צ'ילה. חודש לאחר מכן הוא הצטרך לאימוני ריאל מדריד אבל לא שותף באף משחק הכנה.





בינתיים חורחה ואלדאנו התראיין ל"אס" והשווה בין הסיטואציה של גארת' בייל וחאמס רודריגס לזו של החלוץ איבן זאמורנו והקשר אמוויסקה. ואלדאנו שאימן את ריאל מדריד ב-1994/95 לא רצה את השניים בקבוצה, אך שינה את דעתו. ואלדאנו אמר: "בייל יכול להשתלט מחדש על המקום שלו, הוא שחקן גדול אלא שהוא פשוט קר ומרוחק יותר. גם לחאמס יש מקום בסגל הזה".

 

על ניימאר: "יש שתי תיאוריות גדולות סביבות. הוא שחקן גדול וכזה שהקהל מאוד אוהב אך מצד שני אורח החיים שלו בעייתי. מעבר לכך צריך לזכור שהוא השחקן היחיד שנמצא בשוק שיכול לבצע מהפכה בריאל מדריד וברצלונה. צריך לשאול את זידאן".
 
 

על מרכז השדה: "כולנו ציפינו שריאל מדריד תתחזק שם. מרקוס יורנטה עזב וזה משאיר רק את קאסמירו. טוני קרוס ולוקה מודריץ' שחקים טובים אבל קשה להם לשמור על יציבות לאורך עונה שלמה. כולם חשבו שפול פוגבה יצטרף אבל השוק קשה. אין ספק שריאל מדריד צרה מדיי בעמדה הזו".



קרוס ומודריץ'. מרכז השדה של ריאל מדריד צר (GABRIEL BOUYS/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי