דאבור שוב מחוץ לסגל, לופטגי: "שמחים שיש לנו אותו"

מואנס דאבור
מואנס דאבור | טוויטר

רגע לפני גרנאדה, מאמן סביליה התייחס לשמועות לפיהם הישראלי בדרך החוצה וחלוץ אחר יגיע במקומו: "הכל נשאר כשהיה". על פי דיווחים בספרד, אינטר ובורדו אותה מאמן פאולו סוזה עוקבות אחרי ההתפתחויות

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)

"מואנס דאבור נמצא במצב לא פשוט", נכתב הבוקר (חמישי) בתקשורת באנדלוסיה בעקבות המצב אליו נקלע מי שהיה מלך השערים ושחקן העונה בבונדסליגה האוסטרית. כוכב רד בול זלצבורג היה השחקן הראשון שהחתימה סביליה מתוך 11 שחקני רכש שהגיעו הקיץ, אבל בניגוד לכל השאר – הוא נרכש עוד בתקופת המאמן חואקין קפארוס ולפני חזרתו של המנהל המקצועי מונצ'י, כך שהוא למעשה היחיד שלא צורף לבקשת הצוות הקיים.

מונצ'י מגבה את דאבור בשלב זה ולמרות חרושת השמועות בימים האחרונים הסיכויים שדאבור ישוחרר אינם גבוהים, כך לפי התקשורת המקומית, אולם בכל זאת מדובר באפשרות קיימת, גם לנוכח העובדה שמעוניינות בו קבוצות די אטרקטיביות, שיכולות לשלם עבור החלוץ הישראלי שהגיע תמורת 15 מיליון יורו, ביניהן אינטר מילאן ובורדו, אותה מאמן פאולו סוזה שהדריך את דאבור במשך חצי עונה במכבי ת"א ב-2013.

סביליה תפגוש מחר את גרנאדה במחזור השני של הליגה הספרדית, והמאמן ז'ולאן לופטגי התייחס לישראלי: "דאבור הוא שחקן אחד יותר שאני יכול להשתמש בו, אנחנו שמחים שיש לנו אותו. בשוק כזה בו כולם חשופים, אנחנו שמחים שיש לנו שחקנים כאלה. הכל נשאר כשהיה ואין שום סיטואציה מיוחדת".

אלא שלפי הפרסומים, לופטגי מעדיף חלוץ אחר מאשר דאבור, שחקן מטרה גבוה וחזק, וכשנשאל מונצ'י אם הקבוצה עוד עשויה לבצע שינויים בחלון ההעברות הוא לא שלל צירוף שחקן התקפה נוסף: "אנחנו לא נפנה את הגב לאפשרויות שיכולות לצוץ", אבל הוסיף שהוא מרוצה משלושת החלוצים שבסגל. עם זאת, העדפתו של לופטגי לחלוץ בסגנון דומה לזה של לוק דה יונג, שנרכש גם כן הקיץ וצפוי להיות שחקן ההתקפה הבכיר, מעמידה את עתידו של דאבור בסכנה או לכל הפחות הופכת אותו לשחקן ספסל ולא יותר. כאשר התפרסם סגל האנדלוסים למשחק בשישי, גילה הישראלי ששוב אינו בסגל.


דאבור. הספיק לכבוש במדי סביליה, אבל אין לו דקות במשחק רשמי (האתר הרשמי)

ב"eldesmarque" הוסיפו שמונצ'י מחפש שחקן התקפה ללא כל קשר לדאבור, אולם צירוף שחקן נוסף בהחלט צפוי לגרום למועדון וגם לישראלי לעשות חושבים בנוגע לשידוך ולא מן הנמנע ששחקן נבחרת ישראל בסופו של דבר יעזוב בניסיון למזער נזקים אחרי הסכום בו נרכש בינואר האחרון. כל זאת בזמן שנוליטו, שהיה בדרך החוצה מסביליה לאורך הקיץ, הצליח לשנות את דעתו של לופטגי לגביו וכעת הסיכוי שהספרדי יישאר בסביליה גבוה מאוד – משמע שחקן נוסף שחלף בהיררכיה על פני דאבור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי