זידאן כעס: "אסור לאבד את המיקום, המחצית השנייה לא טובה"

סרחיו ראמוס, מרסלו
סרחיו ראמוס, מרסלו | GABRIEL BOUYS/AFP/Getty Images

המאמן הצרפתי, שניצח רק בשישה מ-16 משחקיו מאז שחזר לתפקיד, זעם על שער השוויון והודה: "הקבוצה נלחצת מהר בהשוואה לעבר". בספרד ביקרו: "ריאל מדריד הישנה חזרה". וגם: מחמאות לחאמס, ציון הדרך של בנזמה

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)
השער הנהדר של קארים בנזמה בדקה ה-83, שערו ה-150 בליגה הספרדית, "היה אמור" להיות שער הניצחון של ריאל מדריד נגד ויאדוליד בסנטיאגו ברנבאו. אלא שהחניכים של זינדין זידאן איבדו את הראש וספגו שער שוויון בדקה ה-88  בדרך לתיקו 1:1 בלבד. 63 אלף אוהדי ריאל מדריד שהגיעו למגרש – הכמות הכי גבוהה מאז התבוסה נגד אייאקס בסנטיאגו ברנבאו במרץ – הלכו הביתה מאוכזבים.


מאז הקאמבק של הצרפתי לקווים, ריאל מדריד ניצחה רק בשישה מתוך 16 משחקיו, וספגה ב-13 מהם, אכן נתונים לא נעימים. גם בספרד קטלו: "סרג'י גווארדיולה העניש את ריאל מדריד הישנה, זו שלא הופיעה למחצית השנייה", נכתב ב"מארקה". ארבעה שחקנים מההרכב הראשון, בהם צמד המגנים דני קרבחאל ומרסלו – קיבלו את הציון הנמוך – כוכב אחד, כמו גם המחליף ויניסיוס ג'וניור. "ריאל מדריד חזרה לעבר", נכתב ב"אס".


המאמן זינדין זידאן כעס לאחר המשחק: "אני נשאר עם טעם מר מאוד, כי עשינו את הדבר הכי קשה בערך – לכבוש שער בדקה קריטית. המחצית השנייה שלנו לא הייתה טובה, אסור היה לנו לספוג את השוויון. מותר לנו לאבד כדור אבל אסור שהשחקנים יאבדו את המיקום שלהם במגרש. אנחנו חייבים לדעת לשחק טוב יותר מ-60 דקות. כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה".




על הלחץ: "אני שם לב שהקבוצה נלחצת יותר מאשר בעבר, זה נובע אולי ממה שקרה בעונה שעברה. גם הקהל חסר סבלנות. אנחנו חייבים את האוהדים שלנו". המאמן הוסיף שהחום הכבד אינו תירוץ ושכושר גופני לא היווה את הבעייה".


מי שזכה מחמאות בתקשורת היה חאמס רודריגס שפתח בהרכב הבלאנקוס לראשונה מאז חודש מאי 2017. הקהל קיבל אותו בתשואות רבות והקולומביאני אמנם לא כבש אך הרבה לאיים על השער. "חאמס פתח בהרכב והוכיח שזה היה נכון", נכתב. על בייל נכתב: "היה מאוד מחובר לקבוצה, יותר מתמיד". רפאל וראן שהתראיין לאחר המשחק אף הוא, חשב אחרת ממאמנו: "היינו טובים היום, הגיעה לנו תוצאה אחרת. היה חסר לנו דיוק ומעט מזל".



גארת' בייל וטוני קרוס (Denis Doyle/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי