סביליה רוצה את מריאנו. הנשיא: "דאבור לא יעזוב"

מואנס דאבור
מואנס דאבור | טוויטר

חוסה קסטרו הכחיש את הדיווחים על מכירתו של החלוץ שנרכש ב-15 מיליון יורו. מנגד, בספרד נכתב כי הקבוצה מאנדלוסיה חושקת בחלוץ ריאל מדריד והיא תוכל לעשות זאת בכסף שייכנס ממכירתו של הישראלי

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)

אלה הימים האחרונים של חלון העברות בספרד והדיווחים על עזיבתו של מואנס דאבור, שלא נכלל בסגל סביליה בשני משחקי פתיחת העונה – בלתי נמנעים. ב"מארקה" דווח היום שמריאנו דיאס (26), חלוצה של ריאל מדריד, הוא המטרה מספר אחת של המנהל הספורטיבי של סביליה, מונצ'י. נכתב שסביליה רוצה לצרפו מהכסף שתוכל להשיג על מכירתו של דאבור שנדחק החוצה. האם חלוץ נבחרת ישראל שהגיע בקול תרועה רמה בתמורה ל-15 מיליון יורו, יעזוב לפני שהספיק לשחק ולו דקה אחת במשחק רשמי?

לעומת זאת, נשיא סביליה חוסה קסטרו הכחיש את הדיווחים וטוען כי החלוץ לא הולך לשום מקום: "דאבור הוא שחקן סביליה, אנחנו מרוצים ממנו והוא לא יעזוב. אנחנו לא מקשיבים להצעות והוא ימשיך איתנו העונה". עם זאת, ציין הנשיא: "כל עוד השוק פתוח, הכל יכול לקרות".

בחזרה לדיאס – כזכור בשנה שעברה מריאנו כבר היה על סף חתימה בסביליה אך לא היה יכול לסרב לריאל מדריד שצירפה אותו ברגע האחרון בתמורה ל-35 מיליון יורו. ריאל מדריד דורשת עבור השחקן סכום קרוב לכך – 30 מיליון יורו, אך באנדלוסיה מאמינים כי ריאל תהיה מוכנה להתגמש. למריאנו חוזה בבירת ספרד לעוד ארבע שנים עם שכר גבוה במונחים של סביליה – חמישה מיליון יורו לעונה, אך שכר כזה הוא לא ירוויח בקבוצות אחרות. הוא מבין שאינו בתוכניות של זינדין זידאן ושותף רק באחד ממשחקי ההכנה הקיץ. כרגע ריאל מדריד דורשת 30 מיליון יורו אך עשויה להתגמש.


מריאנו דיאס. ידחוק את דאבור החוצה? (AFP)

בעונה שעברה מריאנו סבל מפציעות רבות וכושרו הוא ללא ספק חידה. הוא שותף רק ב-13 משחקי ליגה בהם כבש שלושה שערים, כשגם בליגת האלופות כבש שער אחד. מונצ'י עובד על אלטרנטיבות נוספות, בהן  אבל רואיס, חלוצה הצעיר של ברצלונה ב'. כבר אתמול דווח ב"אס" שדאבור מיואש ממעמדו בקבוצה ודורש לעזוב, אך אם סביליה לא תצליח למכור אותו בסכום בו נרכש –  הוא עלול שלא לשחק. בתקשורת הספרדית מדווח כי סביליה נחושה להחתים חלוץ נוסף כשמונצ'י מפעיל לחץ, ויש אלטרנטיבות אחרות. עוד שחקן נמצא על הכוונת הוא אבל רואיס, החלוץ הצעיר של ברצלונה ב'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי