דיווח: נבאס בדרך לפ.ס.ז', אראולה עשוי לעבור לריאל מדריד

קיילור נבאס
קיילור נבאס | Gettyimages

ב'מארקה' נכתב כי שוער המשנה של הבלאנקוס יחתום בשלוש השנים הקרובות בשורות אלופת צרפת תמורת 15 מיליון יורו. מנגד השוער בן ה-26 יעשה את הדרך ההפוכה בהשאלה

(גודל טקסט)

קיילור נבאס צפוי לעזוב את ריאל מדריד אחרי חמש שנים ולחתום בפריז סן ז'רמן, כך נכתב היום (חמישי) ב'מארקה'. לפי הדיווח האלופה הצרפתית תחתים את הקוסטה ריקני לשלוש השנים הקרובות תמורת 15 מיליון יורו והוא צפוי להשתכר כשישה מיליון יורו בכל עונה.

שוער הבלאנקוס שלא נמצא בתוכניות ההרכב של זינדין זידאן, כבר היה קרוב להצטרף לפ.ס.ז' כבר בחודש מאי, אבל המנהל המקצועי הנריקה אנטרו הוחלף על ידי לאונרדו שניסה לצרף את ג'יאנלואיג'י דונארומה ממילאן ואחרי כמעט ארבעה חודשים הברזילאי שב לאופציית נבאס.

בעקבות עזיבתו הצפויה של השוער, ריאל מדריד תחפש גיבוי בשל השאלתם של אנדרי לונין לוואידוליד ולוקה זידאן לראסינג סנטנדר. לכן הם ינסו להשאיל את אלפונס אראולה בעסקת חליפין. כזכור אראולה כבר שיחק בליגה הספרדית כאשר שיחק בהשאלה בוויאריאל בעונת 2015/16.


אלפונס אראולה. ישוב לספרד אחרי שלוש שנים? (Gettyimages)

נבאס כאמור הצטרף לריאל מדריד בקיץ 2014 מלבאנטה אחרי המונדיאל בברזיל, במהלך תקופתו במועדון הספרדי זכה שלוש פעמים בליגת האלופות, אליפות ספרד אחת, וארבעה גביעים בין יבשתיים. בעונה האחרונה ירד לספסל לאחר הצטרפותו של טיבו קורטואה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי