כבר לא מושלמת: רק 1:1 לסביליה בביתה נגד סלטה ויגו

נוליטו, קווין ואסקס
נוליטו, קווין ואסקס | CRISTINA QUICLER/AFP/Getty Images

שער שיוויון מהיר של דניס סוארס (84) מחק יתרון מאוחר של פרנקו ואסקס (81) וקטע את רצף הניצחונות של האנדלוסים. ללא מואנס דאבור, המקומיים נראו רע מאוד בחלק ההתקפי. עוד הערב: 0:2 לביבלאו על סוסיאדד

(גודל טקסט)

המחזור השלישי בליגה הספרדית יצא היום (שישי) לדרך כשמוליכת הטבלה סביליה סיימה רק בתיקו 1:1 נגד סלטה ויגו. לאחר מספר החמצות מסמרות שיער מצידם של האנדלוסים, פרנקו ואסקס העניק בסיום המשחק את היתרון למקומיים, אך את המילה האחרונה אמר דניס סוארס, אשר קבע חלוקת נקודות. במשחק נוסף ניצחה בילבאו 0:2 את ריאל סוסיאדד.

סביליה – סלטה ויגו 1:1
המאמן ז'ולן לופטגי בחר להשאיר את מואנס דאבור מחוץ לסגלו, בפעם השלישית ברציפות. ללא החלוץ הישראלי, האנדלוסים עלו לכר הדשא ברמון סאנצ'ס פיחואן הגועש שלהם, וכבר מהדקה הראשונה היה אפשר להבין כי המשחק יהיה בשליטתם הבלעדית. לוק דה יונג ההולנדי, ביחד עם נוליטו ומוניר איישו את החוד של סביליה, אך נראו רע מאוד בניסיונות למצוא את הרשת.

לאחר מחצית ראשונה עקרה משערים, יושבי האצטדיון צהלו משמחה בדקה ה-81, כשהמחליף פרנקו ואסקס עלה גבוה לכדור גובה, וסיים רצף של החמצות עם שער יתרון מוצדק. 0:1 לסביליה. האוהדים לא זכו לחגוג הרבה, משום ששלוש דקות בלבד לאחר מכן דניס סוארס עמד במקום הנכון וסיים מהלך קבוצתי מושלם של סלטה ויגו. 1:1 בסיום.

ז'ולן לופטגי. הרבה נקודות למחשבה לאחר היכולת הרעה של החוד (CRISTINA QUICLER/AFP/Getty Images)
ז'ולן לופטגי. הרבה נקודות למחשבה לאחר היכולת הרעה של החוד (CRISTINA QUICLER/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי