קאסמירו: "מה חסר לנו? הכל", זידאן: "טוב שלא הפסדנו"

שחקני ריאל מדריד מאוכזבים
שחקני ריאל מדריד מאוכזבים | JOSEP LAGO/AFP/Getty Images

הקשר יודע שהבלאנקוס חייבים להשתפר. המאמן הודה שהניסיון לשחק עם שני חלוצים נכשל. בספרד קטלו: "יש עוד זמן לתקן את הטעויות בסגל". וגם: בייל, נק' האור הגדולה של ריאל, מי האמין - השתווה לרונאלדו הברזילאי

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)
ריאל מדריד הייתה יכולה לצאת לפגרת הנבחרות עם טעם טוב בפה אך נאלצה להסתפק רק בתיקו 2:2 בויאריאל לאחר שכבר נקלעה פעמיים לפיגור. בחלוף שלושה מחזורים, לבלאנקוס, שלא ניצחו בשני המחזורים האחרונים, יש רק חמש נקודות, בניגוד למאזן מושלם אשתקד. ריאל לא ניצלה את איבוד הנקודות של ברצלונה, והיא רחוקה כבר ארבע נקודות מהיריבה העירונית. השינויים שביצע זינדין זידאן בהרכב, כאשר בחר לשחק עם שני חלוצי חוד – לא תרמו לקבוצה. 


בספרד העבירו ביקורת גדולה על הקבוצה מהבירה. "זידאן חייב לדרוש מהשחקנים שלו יותר. ריאל מדריד לא יכולה לקבל את התוצאות האלה והכדורגל הזה", נכתב ב"מארקה". "יש להם שעות אחרונות להרהר על מה שקורה ולתקן עם רכש מאסיבי בחלון ההעברות". השוער טיבו קורטואה הפגין יכולת חלשה והיה לו חלק גדול בשני השערים. הוא שמר רק פעם אחת על שער נקי ב-11 משחקים. השוער, בדומה לטוני קרוס ולוקה יוביץ', זכה לציון הנמוך של כוכב אחד ב"מארקה" ו"אס", בעוד הקפטן סרחיו ראמוס שביצע טעות איומה שהובילה לשער יתרון של הצוללת – קיבל את הציון 0. מנגד, פרלאן מנדי שערך הופעת בכורה בריאל מדריד זכה לתשבוחות: "הוא הכי טוב בקבוצה הזו", נכתב שם ציינו את המהירות, האגרסיביות וקור הרוח שלו.


זינדין זידאן
ניסה להסתכל על חצי הכוס המלאה: "הקבוצה הגיבה טוב לאחר שספגה, היינו צריכים לכבוש שערים נוספים. זה חשוב שלא הפסדנו, אבל אנחנו חייבים להשתפר בהגנה. בהתקפה אנחנו יודעים למה אנחנו מסוגלים. לא פתחנו את המשחק טוב, הייתה חסרה אינטנסיביות, אנחנו צריכים לדעת להתחיל טוב יותר את המשחקים". כמוכן, על מערך שני החלוצים: "זו הייתה התוכנית משום שידענו שיש ליריבה בעיות בהגנה, אבל לא הצלחנו להשיג את השערים שרצינו".



זינדין זידאן (JOSEP LAGO/AFP/Getty Images)


הקשר קאסמירו אמר לאחר המשחק: " ריאל מדריד תמיד חייבת לנצח, אני חושב ששלטנו במגרש, זה משחק קשה מאוד כמובן, אבל הם כבשו במצבים שאליהם הגיעו. נלחמנו עד הסוף אבל זו הדרך. הפגרה מגיעה בתזמון טוב. מה חסר לקבוצה? הכל חסר לנו – לכבוש יותר שערים, להתגונן טוב יותר, לשחק כקבוצה. אנחנו צריכים לשמור על הרוח הקבוצתית וכך נוכל להגיע רחוק בליגה. הספקות של האוהדים? זה נורמלי, אנחנו חייבים להוכיח".


אולם, לא הכל שחור אצל הבלאנקוס. גארת' בייל אמנם סיים את המשחק בטעם מר כשספג צהוב שני ואדום והורחק, אבל הוולשי שיחק נפלא וכבש צמד. אלה היו השערים הראשונים של בייל מאז חודש מרץ, במשחק חזרתו של זידאן לקווים בסנטיאגו ברנבאו. את שער הבכורה שלו בריאל מדריד כבש בייל בדיוק באותו מגרש – הלה סרמיקה של ויאריאל. עם הצמד אתמול הוא הגיע ל-104 שערים בבלאנקוס, בדיוק כמו רונאלדו הברזילאי. בייל עצמו כתב ברשתות החברתיות לאחר המשחק: "הראינו אופי נהדר הלילה. מאוכזב להיות מורחק, אבל נחזור טוב יותר לאחר פגרת הנבחרות"!.


היכולת של הוולשי, שלפני חודש כבר היה עם רגל וחצי בסין, תפסה את מרבית תשומת הלב. "בייל מבטל כל פצצה שהיא", נכתב ב"מארקה" לאחר המשחק כשבעיתון השתמשו בציטוט של זידאן במסיבת העיתונאים לפני המשחק בהתייחסות לשוק. ב"אס" נכתב: "בייל הוא הפצצה, הוא מנע אסון מריאל מדריד". "בלי להתכוון בכלל, כשזידאן עשה הכל הפוך – הוא הצליח להוציא את המיטב מבייל", סיכמו בספרד.




כאמור, לריאל מדריד יש פחות מ-24 שעות כדי לשנות את הסגל שלה. לפי הדיווחים, קיילור נבאס לא חזר לבירת ספרד והמשיך לצרפת במטרה לעבור בדיקות רפואיות ולחתום בפריז סן ז'רמן. זה לא מה שהאוהדים ציפו לו. הם מייחלים לרכש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי