בספרד ביקרו את זידאן: "מה קרה למהפכה הצרפתית?"

זינדין זידאן
זינדין זידאן | JAVIER SORIANO / AFP

ריאל מדריד אמנם השקיעה כ-300 מיליון יורו בשחקני רכש, אבל שום פצצה לא הוטלה, כפי שרמז המאמן שיקרה, פוגבה נותר ביונייטד ורגע לפני הדד ליין נחת אראולה מפ.ס.ז' בהשאלה בלבד. לתקשורת זה הספיק כדי לעקוץ

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)
בריאל מדריד סגרו את חלון ההעברות באכזבה רבה. ביום שבת, במסיבת העיתונאים לקראת המשחק נגד ויאריאל, המאמן זינדין זידאן חייך ורמז שבהחלט "ריאל מדריד עוד יכולה להטיל פצצה או שתיים עד סגירת החלון". בפועל, באותן 48 שעות שערו נחת רק השוער אפונסו אראולה בהשאלה ללא אופציית רכישה מפריז סן ז'רמן, כדי להוות גיבוי לטיבו קורטואה. 


ב"אס" נזכרו בקיץ 2016, גם אותו סיים זינדין זידאן באכזבה ממצב הסגל. גם אז, כמו הקיץ, הוא ניסה בכל כוחו לצרף את פול פוגבה, אבל ראה את הקשר מעדיף את החזרה למנצ'סטר יונייטד – כשהפעם הוא פשוט לא שוחרר על ידי השדים האדומים שדרשו עבורו כ-150 מיליון יורו. ב"מארקה" אף בחרו בכותרת השער העיתון לעקוץ את הבלאנקוס: "מה קרה למהפכה הצרפתית?", נכתב.


לפי "אס", זידאן האמין עד הרגע האחרון שניתן יהיה להנחית את פול פוגבה. אתמול עוד היו דיווחים על כך שברונו פרננדס מספורטינג ליסבון יחתום תמורת 70 מיליון יורו, אולם דבר לא קרה, הבלאנקוס יישארו עם אותו קישור – והפצצות שדיבר עליהן זידאן ככל הנראה מעולם לא יועדו לשימוש. המשמעות היא שריאל מדריד עם 26 שחקני סגל כולל רודריגו, אבל עם עוד פחות קשרים משהייתה אחרי שחרור דני סבאיוס לארסנל ומרקוס יורנטה ליריבה העירונית אתלטיקו.




הקיץ הזה היה מאכזב עבור ריאל מדריד גם בכל הנוגע לשחרור שחקנים, כי מריאנו דיאס נשאר בלית ברירה למרות התעניינות לצרפו גם בשעות האחרונות של החלון, אך שום עסקה לא הבשילה, ואחרים יצאו בסכומים פחותים משציפו בקבוצה או בהשאלות בלבד. עם זאת, צריך לזכור שבתחילת הקיץ נחת אדן הזאר מצ'לסי תמורת 100 מיליון יורו וגם הגיעו לוקה יוביץ', אדר מיליטאו, פרלאן מנדי ורודריגו – בהשקעה כוללת של כ-300 מיליון יורו. הבעיה הייתה שנמכרו שחקנים בפחות ממחצית הסכום, כשהמכירה הבולטת הייתה של מתיאו קובאצ'יץ' לצ'לסי עבור סכום המוערך ב-45 מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי