קרבאחל: "לא קל לבצע מהפכה במועדון כמו ריאל מדריד"

דני קרבחאל
דני קרבחאל | Denis Doyle/Getty Images

מגן הבלאנקוס התייחס לשינויים המעטים שחלו בקבוצה של זינדין זידאן: "כולם רוצים להיות פה ולא כולם רוצים לעזוב". פתיחת העונה הבינונית: "חסר לנו מחץ, אבל נחזור לעשות דברים גדולים"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

מגן ריאל מדריד דני קרבחאל, שמתכונן יחד עם נבחרת ספרד לקראת המשחקים נגד רומניה ואיי פארו בימים אלו, התראיין לתקשורת הספרדית ודיבר על המציאות במועדון הלבן, על ההחתמות שלא הגיעו כמו פול פוגבה וניימאר ועל קיילור נבאס, חברו הטוב שעזר לפריז סן ז'רמן.

המהפכה שלא הייתה: "תמיד מדברים על מהפכה, אבל בקבוצה כמו ריאל מדריד, כזו שכולם רוצים להיות בה ולא כולם רוצים לעזוב, זה לא קל. הגיעו שחקנים שיעזרו לנו, כמו אדן הזאר, אדר מיליטאו, פרלאן מנדי ואני חושב שיש לנו סגל נהדר".

תחילת העונה המקרטעת: "שתי תוצאות תיקו מתוך שלושה משחקים יכולות לגרום לאנשים לחשוש משחזור העונה שעברה, אבל התחושה בתוך המועדון לא רעה. אמנם חסר לנו מחץ גם בהגנה וגם בהתקפה, אבל נחזור לעשות דברים גדולים".

זינדין זידאן. הבטיח מהפכה ולא קיים. (PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP/Getty Images)
זינדין זידאן. הבטיח מהפכה ולא קיים. (PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP/Getty Images)

סאגת ניימאר: "יום אחד הוא היה בדרך לבארסה, יום אחרי היה בדרך אלינו, ביום אחר הוא נשאר בפריז… שאלנו את הברזילאים והם לא ידעו להגיד מה יקרה. האם רציתי שיגיע? הוא בטופ 5 העולמי, או טופ 3, שחקן כזה מתקבל בברכה בכל קבוצה".

אפשרות אחרת שלא התממשה – פוגבה: "גם עליו נשמעו דיבורים רבים. בסופו של דבר הוא לא הצטרף, זה הסגל שיש לנו ואנחנו לא יכולים לחשוב על מישהו שלא נמצא איתנו".

לסיום, המגן התייחס לעזיבתו של קיילור נבאס: "קיילור ישב לצדי בחדר ההלבשה, אני מדבר איתו הרבה והוא שחקן שרצה לקבל דקות. בסופו של דבר, אני חושב שזו הייתה האופציה הכי טובה בשבילו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי