הבשורה של זידאן: הזאר יערוך הופעת בכורה נגד לבאנטה

אדן הזאר
אדן הזאר | Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images

אחרי פתיחת עונה צולעת עם ניצחון אחד משלושה משחקים, ריאל מדריד תזכה לקבל את הכוכב הבלגי בשבת הבאה נגד לבאנטה, גם רודריגו, בראהים דיאס וחאמס רודריגס על סף התאוששות מפציעות וצפויים להיכלל לסגל

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ניצחון אחד בלבד השיגה ריאל מדריד בשלושת מחזורי הפתיחה בליגה הספרדית, אבל למזלה גם היריבה המושבעת והאלופה ברצלונה עם מאזן דומה, למעשה בניגוד לבלאנקוס גם הספיקה כך שלקטלונים רק ארבע נקודות, אחת פחות מאשר לזינדין זידאן וקבוצתו.

בזמן שמרבית שחקני הקבוצות יצאו למשחקי נבחרותיהם, במתחם האימונים בוולדבלדס ממשיכים בהליכי השיקום והחזרה ההדרגתית לאימונים השחקנים הפצועים, אבל נראה שבקרוב מאוד רובם ישובו לסגל ויעמדו לרשותו של "זיזו", מה שבהחלט עשוי להקפיץ את הציפיות ובבירת ספרד מקווים, כמובן, שגם את יכולת הקבוצה.

המשחק הבא של ריאל מדריד ייערך בשבת הבאה (14.9) בבית נגד לבאנטה, ואחרי שתי תוצאות התיקו הרצופות הבלאנקוס עשויים לשוב לסנטיאגו ברנבאו עם רודריגו שכבר חזר לאימונים, גם חאמס רודריגס ובראהים דיאס מתקדמים מאוד בהחלמתם מהפציעות וגולת הכותרת תהיה הופעת בכורה רשמית לאדן הזאר, הקשר שנרכש תמורת 100 מיליון יורו מצ'לסי בקיץ ונפצע רגע לפני תחילת העונה.

הזאר אמנם כבר זומן על ידי רוברטו מרטינס לסגל נבחרת בלגיה, אולם ביום שלישי שוחרר ממחנה השדים האדומים, שב למדריד והצטרף לאימונים של השחקנים הפצועים. בניגוד אליו, איסקו וכמובן שמרקו אסנסיו שנפצע לתקופה ארוכה עוד רחוקים מלשוב לסגל.


רודריגו. כבר חזר לאימונים וצפוי להיכלל בסגל (OSCAR DEL POZO/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי