הערב הגדול של סרחיו ראמוס: ישתווה לשיאן ההופעות בספרד

סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס | David Ramos/Getty Images

הקפטן של ה"לה רוחה" עתיד לערוך את הופעתו ה-167 במדים הלאומיים נגד איי פארו (21:35, ישיר בספורט4), ולהצמד לשיאן איקר קסיאס. בנוסף, מלכות השערים לשחקן הגנה נמצאת על הפרק. בוסקטס: "גאה שהוא הקפטן שלי"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)
המשחק הערב (ראשון, 21:35 שידור ישיר בספורט4) של נבחרת ספרד נגד איי פארו יהיה סימן דרך משמעותי עבור סרחיו ראמוס. הבלם והקפטן של הספרדים עתיד להשוות את שיא ההופעות של חברו איקר קסיאס במדים הלאומיים, כאשר יעלה למשחק ה-167 בשורות ה"לה רוחה". בחודש אוקטובר הקרוב צפויה ספרד לשחק בנורווגיה, המשחק שעתיד להכתיר את ראמוס כשיאן ההופעות במדי אלופת אירופה והעולם לשעבר.


ג'יאנלואיג'י בופון מחזיק כיום בשיא ההופעות הבינלאומיות לשחקן אירופאי, עם 176 משחקים רשמיים במדי איטליה. אגב, את שיא ההופעות הבינלאומיות בכל הזמנים מחזיק אחמד חסאן המצרי, שרשם 17 משחקים יותר מבלם ריאל מדריד, שעשוי בעתיד לשבור גם את שיא זה.


הערב הגדול של ראמוס לא יעצר רק בהופעות. אם ימצא הבלם את הרשת של איי פארו, הוא ישווה שיא בינלאומי כשיצמד לדניאל פסארלה הארגנטינאי, עם 22 כיבושים שיקנו לו את תואר שחקן ההגנה הפורה ביותר בהיסטוריה. ברמת הקבוצות, ריאל מדריד ציינה היום 14 שנים להצגתו של שליטה בחלק ההגנתי, אשר מחזיק בשיא המתכתב עם סגנון המשחק שלו – הכי הרבה כרטיסים אדומים בהיסטוריה של הליגה הספרדית.


קסיאס וראמוס. הבלם עתיד לעקוף את השוער (LLUIS GENE/AFP/Getty Images)
קסיאס וראמוס. הבלם עתיד לעקוף את השוער (LLUIS GENE/AFP/Getty Images)


סרחיו בוסקטס, שותפו של ראמוס בנבחרת ספרד סיפר: "הוש שחקן ברוטלי, גם בקבוצה וגם בנבחרת. הוא תמיד היה, וגם ימשיך להיות אחד מהשחקנים הטובים בעולם. אני גאה לשחק לצידו ושהוא הקפטן שלי".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי