ראמוס: "בייל תמיד היה חשוב. לא שבענו מזכייה בתארים"

סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס | MIGUEL RIOPA/AFP/Getty Images

קפטן ריאל מדריד התראיין ל"דיילי מייל" לכבוד הסרט התיעודי שלו והתבדח: "חבל שלא צילמתי לפני שלוש שנים. הרעב שלנו לא נגמר". נשיא המועדון התייחס לפוגבה וניימאר. וגם: הלו"ז הקשה בספטמבר והבכורה של הזאר

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)
ריאל מדריד מתחילה בהכנות לקראת חודש ספטמבר הקשה שעומד בפניה, ככל הנראה עם אדן הזאר שצפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו במשחק נגד לבאנטה ביום שבת אליו תגיע הקבוצה לאחר שתי תוצאות תיקו מאכזבות. הקבוצה של זינדין זידאן תקיים שבעה משחקים תוך שלושה שבועות, ושלושה מהם משחקי חוץ קשים במיוחד – נגד פריז סן ז'רמן אלופת צרפת במחזור הפתיחה של ליגת האלופות, בראמון סאנצ'ס פיחואן נגד סביליה וכן דרבי נגד אתלטיקו מדריד בסוף החודש. בספרד נכתב על ההתלבטות של זינדין זידאן לגבי עמדת המגן השמאלי – גם מרסלו וגם פרלאן מנדי לא שיחקו במדי הנבחרות אלא התאמנו בולדבבאס.


מי שלא נח לרגע בפגרת הנבחרות ושיחק כמעט את כל 180 הדקות בנבחרתו הוא סרחיו ראמוס שהשווה את שיא ההופעות בנבחרת ספרד. קפטן הבלאנקוס התראיין ל"דיילי מייל" האנגלי לכבוד הסרט התיעודי שלו שייצא לאור והתלוצץ: "הייתי צריך לצלם אותו שלוש שנים קודם לכן". ראמוס דיבר בין היתר על הקשר עם זידאן וגם על מצבו של גארת' בייל.


רצף ההצלחות: "אחרי שנים גדולות, הגענו לנקודה אחרת. הפסקנו לנצח. אבל הקבוצה לא עייפה מלנצח, הרעב לא נגמר. אנחנו מתחילים מחדש, יש לנו שחקנים חדשים. אנחנו תמיד נהיה מועמדים לזכייה בתארים. אנחנו צריכים לקום אחרי עונה לא טובה. אני בטוח שמצפה לנו שנה טובה אם נעשה דברים טובים מן ההתחלה. זידאן? הוא נשאר בדיוק אותו אדם, הוא שומר על המהות שלו כמאמן. הוא רק צובר עוד ניסיון".



GABRIEL BOUYS/AFP/Getty Images


על גארת' בייל: "הוא שחקן נהדר והוא תמיד היה חשוב בשנים שלו בקבוצה. בעיתונות אפשר לקרוא הרבה דברים, חלקם נכונים וחלקם לא. זה חלק מהעולם שלנו. צריך לכבד אותו בלי קשר למה שהוא עושה בחיים האישיים שלו, מותר לו לעשות מה שהוא רוצה בזמנו הפנוי, כל עוד הוא מקצוען. הוא יכול להיות עם מצפון רגוע כי הוא כזה".

על הסרט שלו: "אתה אף פעם לא באמת יודע מה הזמן האידיאלי לצלם סרט תיעודי. אחרת הייתי מתחיל לצלם לפני שלוש שנים. אני חושב שגם חשוב להראות את הסגל והכאב בתור כדורגלן וגם את ההקרבה והמאמץ לאורך הקריירה. אני חושב שתראו צד אחר ומרגש שלי. אין אחד שיש לו רק הצלחות. אני אוהב לנצח בכל מה שאני עושה, מרגע שאני קם ועד שאני נכנס למיטה והולך לישון, גם כשאני משחק עם הילדים שלי. הסכמתי לעשות את הסרט במטרה להשאיר מורשת לילדים שלי וגם לאלה שאוהבים אותי ואולי לאוהדים, להכניס אותם פנימה לחיים האישיים שלי".



עוד בריאל מדריד, נשיא המועדון פלורנטינו פרס קיים אסיפה מיוחדת כדי לסכם את העונה הקודמת בה אמר: "נחזור יותר רעבים העונה, תהיה לנו שוב אמביצייה לנצח, קצת איבדנו אותה". כשנשאל על פול פוגבה וניימאר, סיפר: "אנחנו מכבדים כשיש קבוצה שלא רוצה למכור את השחקן שלה, במקרה כזה אין הרבה מה לעשות. לגבי השחקן השני (ניימאר) – אלה המצאות של התקשורת".
 



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי