פקיר: "אנשים משקרים. לא יודע למה המעבר לליברפול נפל"

נביל פקיר
נביל פקיר | CRISTINA QUICLER/AFP/Getty Images

אחרי שחתם בריאל בטיס, הצרפתי מספר על הסיבות שמנעו את המעבר לאנפילד: "אתם רוצים את האמת? אפילו אני לא יודע אותה, פורסמו שקרים". סוכנו לשעבר: "הוא צריך להפסיק עם ההצגה הזו"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

נביל פקיר הגיע בחלון ההעברות האחרון לריאל בטיס תמורת 19.75 מיליון יורו וכבר הספיק לכבוש שני שערים במדי קבוצתו החדשה. למרות זאת, המעבר לאנפילד שלא יצא לפועל, עדיין רודף אותו.

כזכור, הקשר המצוין היה אמור לעבור לאלופת אירופה תמורת 53 מיליון פאונד, לאחר עונה מצוינת בליון בה כבש 23 שערים ובישל שמונה נוספים. אחרי שהעסקה נפלה דווח בכלי התקשורת השונים שהסיבה לכך היא בעיה רפואית של הקשר הצרפתי, אך הוא מתעקש שמדובר בסיבות אחרות שלא ידועות לו.

כך הוא נשמע בראיון בצרפת: "מספרים כמות גדולה של שקרים סביב הסיפור הזה. במיוחד כל מה שנאמר על משפחתי. הסיטואציה הזו כאבה להם כי היא פגעה בי. אתם רוצים את האמת? אפילו אני לא יודע אותה. עשיתי את כל הבדיקות הרפואיות ולאחר מכן הוחלט שלא להחתים אותי. בשלב מסוים הם רצו שאאמין שיש לי בעיה בברך, אבל זה היה תירוץ והתוצאות של הבדיקות היו מאוד ברורות".

נביל פקיר. כועס על אירועי הקיץ שעבר (Alex Caparros/Getty Images)
נביל פקיר. כועס על אירועי הקיץ הקודם (Alex Caparros/Getty Images)

הוא המשיך להוציא קיטור על ההתנהלות סביבו בקיץ שעבר: "מה שמעצבן אותי זה שניסו לקדם את את הבעיה המדומה הזו ולבסוף נמנע ממני לחתום במועדונים אחרים בשל כך. הייתה פציעה שחוויתי בעבר, אבל יש עוד שחקנים שעברו את אותה וזה לא מנע מהם לחזור למסלול הרגיל". למרות זאת פקיר לא שומר טינה כלפי המייטי רדס: "אין לי כעס כלפי ליברפול, הם הראו לי שהם באמת רוצים אותי. נפגעתי לאחר מכן כשלא הקפתי את עצמי באנשים טובים".

מנגד, ז'אן פייר בראנס סוכנו הקודם של הצרפתי מתח ביקורת על דבריו וקבע שפציעתו בברך הייתה סיבה לגיטימית לפיצוץ המו"מ: "הוא צריך להפסיק עם ההצגה הזו ולהתייחס לאנשים כטיפשים. כולם יודעים מה קרה בקיץ שעבר".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי