פרס נשאל על אמבפה ופוגבה: "יש שחקן שצרפתי שאנו רוצים"

פול פוגבה, קיליאן אמבפה
פול פוגבה, קיליאן אמבפה | Gettyimages

לטענת "אס", נשיא ריאל מדריד נפגש עם חברי מועדון, סיפר שמנצ'סטר יונייטד לא שחררה את הקשר וגם רמז על ניסיון לצרף את אחד משני כוכבי אלופת העולם בעתיד: "נעשה את מה שאפשר". וגם: האווירה הלחוצה בברנבאו

(גודל טקסט)

נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס, סיפק הלילה (בין רביעי לחמישי) התייחסות מאוד מעניינת באשר לחיזוק המועדון, כך לפי דיווח ב"אס". נכון שהקבוצה כבר לא תוכל להתחזק לפחות עד חלון ההעברות בינואר 2020, אבל אם להסתמך על דברי הנשיא, אחרי שהושקעו הקיץ כ-300 מיליון יורו ברכש, נראה שגם בקיץ הבא עשויה הקבוצה להשקיע הון עתק בחיזוק.

זה לא סוד שהבלאנקוס עוקבים אחרי קיליאן אמבפה ופול פוגבה, שני שחקני אלופת העולם צרפת שהמאמן זינדין זידאן מאוד היה רוצה לראות בקובצה, וכשנשאל על כך פרס הוא אמר: "רצינו את רוברט לבנדובסקי במשך מספר שנים ובאיירן מינכן פשוט לא שיחררה אותו. כעת זה היה מצב זהה עם פוגבה ומנצ'סטר יונייטד".

במהלך אותה פגישה עם חברי מועדון בה נכח פרס, הוא התבקש לצרף את קיליאן אמבפה לפני פוגבה ועל כך הוא השיב: "לא מוכרים לנו את השחקנים האלה. כמובן שיש שחקן צרפתי שאנחנו רוצים ונעשה את מה שאפשר כדי לצרף אותו – אבל לא מוכרים לנו", אמר והשאיר ספק אם הוא מתכוון לאמבפה או לפוגבה, אותו הוא אישר שהיה ניסיון לצרף הקיץ.


פרס וזידאן. מי יהיה הכוכב התרפתי שיצטרף? (DANI POZO/AFP/Getty Images)

על הכישלון בעונה האחרונה והאווירה בסנטיאגו ברנבאו הוסיף פרס "כמובן שעלינו לבקר את עצמנו, אבל גם להעריך את מה שהשחקנים האלו השיגו. בשנה שעברה לא הצלחנו לזכות בליגת האלופות, אבל אלה שחקנים שעשו זאת ארבע פעמים. אם השחקנים היו זוכים לתמיכה גדולה יותר מהאצטדיון אחרי הפסדים, השחקנים לא היו מפחדים לאבד נקודות וגם מנצחים יותר משחקים בזכות זה. חלקם אפילו לא היו רוצים לעזוב אותנו במצב כזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי