זינדין זידאן: "אסור לנו לחשוב על הפציעות, אדן הזאר כשיר"

זינדין זידאן
זינדין זידאן | GABRIEL BOUYS/AFP/Getty Images

המאמן לקראת לבאנטה: "לא נוח לשחק אחרי פגרת נבחרות". על הבלגי: "כולם רוצים לראות אותו משחק. נעשה את זה בחוכמה". מודריץ' הפצוע ובייל המורחק ייעדרו, רודריגס ישוב לסגל. וגם: אתלטיקו מדריד יוצאת לסוסיאדד

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד יצאה לפגרת הנבחרות עם שתי תוצאות תיקו מאכזבות בספרד. כעת היא מתחילה את מרתון ספטמבר-אוקטובר שמזמן לה לא פחות משבעה משחקים תוך 22 ימים, שלושה מהם קשים במיוחד, שלושה מהם בחוץ (משחק ברמון סאנצ'ס פיחואן נגד סביליה, משחק בצרפת נגד פריז סן ז'רמן וכן הדרבי נגד אתלטיקו מדריד) רגע לפני שליגת האלופות יוצאת לדרך והבלאנקוס יתארחו בעיר האורות, הקבוצה של זינדין זידאן חייבת לנצח מחר את לבאנטה בסנטיאגו ברנבאו (שבת, 14:00). "חודש העילית", נכתב ב"מארקה".

המאמן הצרפתי אמר היום לקראת המשחק: "אנחנו לא מרגישים כל כך בנוח עם פגרת הנבחרות, אבל אין מה לעשות. יש לנו הרבה שחקנים בינלאומיים שתמיד רוצים לשחק עבור מדינתם. רק שלושה שחקנים ערכו אימון מלא היום". כזכור, לוקה מודריץ' נפצע במהלך הפגרה, ולא יהיה זמין עבור מאמנו למשחק בוולנסיה: "אסור לנו לחשוב על זה יותר מדי. לוקה שיחק שני משחקים בשלושה ימים ואי רק מקווה שהוא יחזור בקרוב".

מי שעשוי לרשום דקות ראשונות הוא אדן הזאר, הכוכב הגדול שטרם רשם דקה אחת בקבוצה : "חייבים להיות רגועים לגביו, הוא חזר רק לפני שבוע להתאמן. כולנו רוצים לראות אותו כבר משחק, אבל אסור שזה יהיה מלחץ אני אחליט לקראת המשחק אם הוא ישחק". גראת' בייל, שהיה במהלך הקיץ כבר מחוץ למועדון מבירת ספרד נראה היום יותר מתמיד כהאיש החושב ביותר במערך של זידאן: "כולנו יודעים מה היה בקיץ ומהן האפשרויות. כרגע הוא מאושר כאן, וגם המועדון והאוהדים מאושרים. אני סומך על כל שחקני הסגל שלי ובייל הוא בהחלט אחד מהם".

זינדין זידאן ירצה להתחיל את
זידאן ירצה להתחיל את "חודש העילית" עם ניצחון על לבאנטה (PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP/Getty Images)

עם הופעת הבכורה הצפויה של הזאר, עתידו של ויניסיוס הצעיר נראה לא ברור לקראת העונה הקרובה: "הוא בוטח בי מאוד. כמו שאמרתי, אני סומך על כל הסגל שלי. הוא רק בן 18 והוא בהחלט העתיד של המועדון. כל דבר דורש זמן. יש פעמים שהוא לא ישחק, ויש פעמים שהוא יפתח בהרכב. צריך לעשות את הדברים הנכונים" סיכם זידאן.

מעבר לכך, ריאל מדריד תקבל בחזרה את חאמס רודריגס שנעדר מהמשחק האחרון בגלל פציעה, אולם הסגל רחוק מלהיות שלם. כאמור, מודריץ' בחוץ לשבועיים, וכמו כן בייל יחמיץ את המשחק בשל הכרטיס האדום שספג נגד ויאריאל, שכן הערעור של המועדון נדחה. בספרד תוהים האם זו תהיה הופעת הבכורה של אדר מיליטאו בקבוצה וכן מה יחליט זידאן לגבי קאסמירו שחזר לספרד באיחור בשל משחקה של נבחרת ברזיל.

מנגד, לבאנטה מגיעה למשחק כשאין לה מה להפסיד כמובן, ואסור לזלזל בה. לראשונה בתולדותיה מגיעה הקבוצה מוולנסיה עם שש נקודות משלושת מחזורי הפתיחה, לאחר שניצחה 0:2 את ויאדוליד משערים של סרג'י לאון ומוראלס, והיא מדורגת רביעית בטבלה – לפני הבלאנקוס. מעבר לכך, אסור לשכוח שבשנה שעברה היא ניצחה 1:2 בסנטיאגו ברנבאו והעמיקה את המשבר של ז'ולן לופטגי, וגם בעונת 2017/18 היא הצליחה לחזור הביתה מבירת ספרד כשכפתה תיקו 1:1.

ויניסיוס. העתיד של ריאל מדריד לפי זידאן (Denis Doyle/Getty Images)
ויניסיוס. העתיד של ריאל מדריד לפי זידאן (Denis Doyle/Getty Images)

ריאל סוסיאדד – אתלטיקו מדריד (שבת, 19:30)
הקבוצה היחידה שלזכותה מאזן מושלם, אתלטיקו מדריד, תצא מחר למפגש לא פשוט מול הבאסקים – ארבעה ימים לפני שתפגוש את יובנטוס במחזור הראשון של ליגת האלופות. סוסיאדד, שעד כה שיחקה שלושה משחקים מחוץ לביתה ולמעשה יהיה זה משחק הבית הראשון שלה העונה, צברה ארבע נקודות הודות ל-1:1 בוולנסיה ו-0:1 במאיורקה, נכנעה רק בבילבאו, כך שלחבורה בהובלת ז'ואאו פליקס מצפה משימה לא פשוטה כלל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי