"הטיקי טאקה כבר כאן": בספרד מתמוגגים מטאקפוסה קובו

טאקפוסה קובו
טאקפוסה קובו | David Ramos/Getty Images

היפני בן ה-18 עלה מהספסל של מאיורקה בדקה ה-63 וגרם לפנדל בזכות דריבל בלתי ניתן לעצירה. מאמנו ויסנטה מורנו אמר: "צריך לתת לו שקט נפשי, הוא עדיין מאוד צעיר". השחקן הוסיף: "נראה שאוהבים אותי"

(גודל טקסט)
המשחק הראשון של המחזור הרביעי בליגה הספרדית הסתיים ב-0:0 מאכזב בין מאיורקה לאתטליק בילבאו, בו גם כל קבוצה הספיקה להחמיץ פנדל בדקות האחרונות. אך מלבד הדרמה, בספרד התייחסו לשחקן אחד, טאקפוסה קובו.


היפני בן ה-18 של ריאל מדריד אשר מושאל למאיורקה, ערך את הופעתו השנייה במדי העולה החדשה והראשונה באצטדיון הביתי איברוסטאר, כאשר עלה מהספסל בדקה ה-63 וכעבור 20 דקות הוכשל ברחבה לאחר דריבל מרהיב על יורי ברצ'יצ'ה. "הטיקי טאקה כבר כאן", נכתב ב'מארקה' לאחר הופעתו של היפני, שכמעט ולא התאמן עם הקבוצה השבוע בעקבות צמד המשחקים של נבחרת יפן נגד פרגוואי ומיאנמר.


קובו אמר לאחר המשחק: "שמחתי מאוד לערוך את הבכורה באצטדיון הביתי. נראה שאנשים כאן אוהבים אותי מאוד ואני זקוק לאהבה כאן. החברים שלי לקבוצה הם כמו משפחה."




מאמנו ויסנטהמורנו שהעלה בינתיים את היפני פעמיים מהספסל דיבר גם הוא על הופעתו של קובו: "הוא זה שגרם לפנדל, אבל צריך לתת לו שקט נפשי מכיוון שהוא רק בן 18. עם זאת אי אפשר להתעלם מהאיכויות שלו במגרש".






מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי