צמד לבנזמה, בכורה להזאר, ריאל ניצחה 2:3 את לבאנטה

קארים בנזמה, קאסמירו
קארים בנזמה, קאסמירו | CURTO DE LA TORRE/AFP/Getty Images

הצרפתי במשחק נהדר כיכב עם שני שערים (25, 31) והוביל את בלנאקוס לניצחון ביתי ראשון העונה. קאסמירו כבש את השלישי (40). הבלגי עלה מהספסל בדקה ה-60, מיוראל (49) ומולרו (75) צימקו מנגד

(גודל טקסט)
ריאל מדריד עם הרבה דפיקות לב, השיגה היום (שבת) את ניצחונה הביתי הראשון שלה בליגה אחרי 2:3 על לבאנטה. הבלאנקוס היו בדרך לניצחון קליל אחרי שהובילה 0:3 במחצית הראשונה, אך הקבוצה מוולנסיה לא אמרה נואש וכבשה שני שערים, אך מלבד המחמאות יצאה בידיים ריקות. הרכש היקר בתולדות ריאל מדריד אדן הזאר ערך בכורה בליגה הספרדית כאשר עלה מהספסל בדקה ה-60.


ריאל פתחה את המשחק בסערה כאשר החלוץ קארים בנזמה היה מעל כולם וכבר בדקות הראשונות הגיע למספר מצבים מסוכנים. בדקה ה-25 הצרפתי כבש את השער הראשון במשחק לאחר שעלה מעל כולם לכדור גובה של דני קרבאחל ונגח לפינה השמאלית. בדקה ה-31 בנזמה השלים צמד כאשר קיבל כדור עומק נהדר מחאמס רודריגס והחלוץ סיים בקלות עם רגל שמאל.



ניצחון ביתי ראשון לריאל מדריד (CURTO DE LA TORRE/AFP/Getty Images)


בדקה ה-40 קאסמירו הצטרף לחגיגה, וינסיוס ג'וניור העביר מצד ימין כדור רוחב שטוח והקשר השלים מהלך כל ברזילאי עם דחיקה מקרוב. לבאנטה התעוררה במחצית השנייה עם שער מהיר בדקה ה-49 בורחה מיוראל שכבש נגד קבוצת האם שלו ובדקה ה-75 גונסאלו מולרו קבע 3:2. בדקה ה-90 האורחת עשתה כמעט את בלתי ייאמן לאחר נגיחה אדירה של רובן וזו, אבל טיבו קורטואה שספג לא מעט ביקורת במשחקים האחרונים, הציל את קבוצתו עם הצלה מרהיבה ועזר לקבוצתו להשיג שלוש נקודות ראשונות בברנבאו.



זינדין זידאן (CURTO DE LA TORRE/AFP/Getty Images)


הרכבים
ריאל מדריד: טיבו קורטואה, דני קרבחאל, סרחיו ראמוס (אדר מיליטאו 60), רפאל וראן, מרסלו, קאסמירו (אדן הזאר 60), טוני קרוס, חאמס רודריגס, לוקאס ואסקס, ויניסיוס ג'וניור, קארים בנזמה (לוקה יוביץ' 83).


לבאנטה: אייטור פרננדס, חורחה מוראמון, רובן וזו, סרג'יו פוסטיגו, אוסקר דוארטה (גונסאלו מלרו 68), קרלוס קלרק, ניקולה ווקצ'ביץ' (אניס בארדי 59), חוסה קמפניה, חוסה מוראלס, רובן רוצ'יניה (מרטי רוג'ר 68), בורחה מיוראל.


מהלך המשחק
כבר בדקה השנייה קארים בנזמה ניסה להכניע את לבאנטה עם בעיטה מחוץ לרחבה ברגל שמאל, אייטור פרננדס היה במקום ותפס את הכדור. בדקה השמינית בנזמה קיבל כדור על מגש מוואסקס לרחבה והצרפתי ניסה ללא הצלחה לעבור את השוער. עבור חמש דקות טוני קרוס בעט מחוץ לרחבה, אולם לא הצליח לפגוש את המסגרת. 


קרן של ריאל מדריד בדקה ה-15 פגשה את טוני קורס שהפציץ מקרוב את פרדננס שהדף, ולאחר מכן הגרמני בעט שוב וריאל מדריד קיבלה קרן נוספת. בנזמה השחקן הפעיל בשורות ריאל מדריד,  הפציץ את החיבור בדקה ה-20 ופרננדס עצר על קצות אצבעותיו. המטווח המשיך בדקה ה-21, לוקאס ואסקס קיבל כדור ברחבה ובעט לקורה של לבאנטה.



משחק נהדר לקארים בנזמה (Denis Doyle/Getty Images)


שער היתרון של ריאל מדריד הגיע בדקה ה-25, דני קרבחאל בפועלה לא צפויה נכנס שמאלה והרים ברגלו החלשה למרכז הרחבה, קארים בנזמה נגח את שערו השלישי העונה והעלה את קבוצתו ליתרון 0:1. כעבור שש דקות בנזמה השלים צמד, הצרפתי מסר לחאמס רודריגס בנגיחה והקולומביאני החזיר לו עם כדור עומק נהדר לתוך הרחבה ומה שנותר לחלוץ הוא לדייק מקורב משמאל. 0:2 לריאל מדריד.


הקונצרט של ריאל מדריד במחצית הראשונה נמשך: בדקה ה-40 ויניסיוס ג'וניור רץ על הקו הימני והעביר כדור רוחב לקאסמירו. הקשר דחק מקורב וכבש את שערו הראשון העונה, 0:3 מרשים לריאל מדריד.


קארים בנזמה (CURTO DE LA TORRE/AFP/Getty Images)


לבאנטה פתחה טוב יותר את המחצית השנייה והשיגה את השער המצמק בדקה ה-49 על ידי לא אחר מבורחה מיוראל. החלוץ הצעיר כבש את שערו הראשון העונה דווקא נגד קבוצת האם שלו לאחר שדחק מקרוב כדור רוחב של קרלוס קלרק. 3:1 בברנבאו. בדקה ה-57 בנזמה כמעט השלים שלושער עם בעיטה מחוץ לרחבה שננעצה בקורה, וינסיוס ג'וניור ניגש לריבאונד ורשם החמצה גדולה.


מהלך ראשון לאדן הזאר: הבלגי שעלה להופעת בכורה במדי ריאל מדריד בדקה ה-60 פרץ לאחר חמש דקות על המגרש מהאגף השמאלי למרכז ובעט כדור חזק ימינה שנהדף לקרן. משום מקום לבאנטה חזרה למשחק. אחרי דקות טובות של ריאל מדריד, גונסאלו מלרו המחליף נגח את השער המצמק בנגיחה בדקה ה-75, 3:2 דרמטי במיוחד


בדקה ה-85 חאמס רודריגס קיבל כדור מחוץ לרחבה והקולומביאני בעט כדור שטוח עם רגל ימין שלא היה קרוב למסגרת. טיבו קוראוטה הציל את ריאל מדריד בדקה ה-90 עם העצירה הראשונה שלו במשחק. רובן וזו עלה לכדור קרן בנגיחה והבלגי הצליח לעצור בקצוות אצבעותיו.


אדן הזאר מחליף את קאסמירו (CURTO DE LA TORRE/AFP/Getty Images)


לגאנס – ויאריאל 3:0

המארחת שקועה עמוק במקום האחרון בטבלה ללא נקודות בתום משחקה במחזור הרביעי. המנצחת השיגה ניצחון ראשון העונה. ג'רארד מורנו כבש את השער הראשון בדקה ה-26 וג'ונתן סילבה בשער עצמי (39), קבע את תוצאת המשחק. שלוש דקות בתוך תוספת הזמן, כבש מורנו את שערו השני במשחק ורשם 0:3 מרשים לקבוצתו.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי