מוריניו התייחס לאפשרות שיחזור לאמן את ריאל מדריד

מוריניו
מוריניו | Gettyimages,footyheadlines

המאמן הפורטוגלי התייחס לשמועות על כך שיחזור לעמוד על הקווים בסנטיאגו ברנבאו: "אני לא יכול לאמן קבוצה שיש לה מאמן. מאחל לזידאן שהכל יסתדר"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ז'וזה מוריניו פסל את השמועות לפיהן הוא יחזור לאמן את ריאל מדריד במקומו של זינדין זידאן. כידוע, למרות מסע רכש אדיר בקיץ האחרון, הבלאנקוס לא פתחו את העונה כפי שציפו, וההפסד המשפיל 3:0 לפריז סן ז'רמן נטולת ניימאר, קבאני ואמבפה, במשחק הפתיחה של שלב הבתים בליגת האלופות, רק חיזק את השמועות בבירה הספרדית.

'המיוחד' התבקש להגיב לשמועות האלו, והפתיע עם תשובה ממלכתית במיוחד, כשטען שהמצב בריאל מדריד לא גרוע כפי שאנשים מנסים לצייר אותו, במיוחד בליגה הספרדית: "הם במקום השלישי בליגה. רחוקים רק שתי נקודות מסביליה. אם מסתכלים על הטבלה, הם בצמרת. הם נקודה מעל ברצלונה ונקודה מתחת לאתלטיקו". 

מוריניו המשיך ודיבר על מועמדותו: "יש הרבה שמועות. שמועה אחת סביב זידאן. שהוא קולגה וזה כואב לראות, אבל כשהקבוצה שלך לא מצליחה לפעמים, הדברים האלה קורים וצריך לחיות עם זה. זידאן כל החיים שלו בעולם הכדורגל והוא מבין את זה". אמר 'המיוחד' והמשיך: "השמועה השנייה היא עליי, ואני לא אוהב את זה. יש בעיות בהרבה מקומות, אבל הדבר הכי חשוב עבורי הוא כבוד". 


מוריניו: "זידאן לא סתם עוד מאמן" (Alexander Hassenstein/Getty Images)


בסיום, מוריניו פסל על הסף את השמועות: "אני לא רוצה לחזור לאמן את ריאל מדריד כי יש לה מאמן, ואי אפשר לאמן קבוצה שיש לה מאמן. צריך לדבר בכבוד על המועדון הזה ועל המאמן שלה, שהוא לא סתם עוד מאמן. אני לא קשור לעניין הזה. אני באמת מאחל להם שהדברים יסתדרו והם יחזרו למסלול ההצלחה". 

הפורטוגלי סיכם ואמר: "קבוצות כמו מנצ'סטר יונייטד, ברצלונה, ריאל מדריד, צ'לסי ובאיירן מינכן, הן קבוצות קשות לאימון. יש ציפיות ענקיות בכל עונה וכמויות מדהימות של אוהדים, זה מאתגר והכישרון לא מספיק, צריך אופי מיוחד". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי