מסי: "התחלנו את העונה רע, חייבים להשתפר עכשיו"

ליונל מסי
ליונל מסי | Claudio Villa/Getty Images

לאחר הזכייה ב-The Best, כוכב ברצלונה התייחס לפתיחה האיומה של קבוצתו: "חייבים להגיב, אין זמן לבזבז". על החזרה מפציעה: "מרגיש עייף וכבד". על אנסו פאטי: "הרשים אותי מהאימון הראשון"

(גודל טקסט)
ליונל מסי זכה אתמול בתואר שחקן השנה של פיפ"א, אבל זה לא ישנה את העובדה שברצלונה שלו נראית רע מאוד עד כה. לאחר הזכייה, "הפרעוש" התייחס לפתיחת העונה האיומה של הקטלונים ודיבר גם על החזרה למגרשים ועל ילד הפלא שפרח בזמן ההיעדרות שלו, אנסו פאטי.


"התחלנו רע, אנחנו מתקשים לייצר מצבים והיריבות מגיעות להזדמנויות נגדנו בקלות", אמר מסי, "זו רק תחילת העונה, אבל אנחנו חייבים להגיב עכשיו, אין זמן לבזבז. אנחנו חייבים לעשות שיפור גדול ואנחנו מודעים לכך".


החזרה מפציעה: "אפשר היה לראות בבירור שלא שיחקתי כמעט שלושה חודשים. אני מרגיש תשוש וכבד, חסר לי קצב. אבל לא היה שווה לקחת סיכון כי הרופאים אמרו לי שהפציעה יכולה לחזור".


אנסו פאטי: "הוא הרשים אותי מהיום הראשון שראיתי אותו מתאמן. מיד הוא תפס את תשומת הלב שלי. הוא מאוד איכותי, אבל אסור לנו להפעיל עליו יותר מדי לחץ. השחקנים צריכים לעזור לו ולמנוע מהרעש לעצור את ההתקדמות שלו. יש לו את מה שנדרש כדי להיות שחקן חשוב במועדון".



"חייבים להשתפר עכשיו". מסי בטקס של פיפ"א אמש (MARCO BERTORELLO/AFP/Getty Images)


זכייתו של קפטן ברצלונה בפרס היוותה הפתעה בעיני הרבה אנשים, בעיקר לאור העובדה שהארגנטינאי עקף את וירג'יל ואן דייק, שסיפק עונה מדהימה אשתקד במדי ליברפול וזכה עמה בליגת האלופות. התגובות לא איחרו להגיע, כשהראשון להצדיק את הבחירה היה דווקא הבלם ההולנדי: "אי אפשר להשוות ביני לבין מסי כשחקנים, עליי לקבל את ההחלטה שהתקבלה על ידי המצביעים. אני לא יכול להיות מאוכזב, אני גאה להיות כאן ולהיות חלק מה-11 הכי טוב של השנה אחרי העבודה הקשה שהשקעתי בשנה שעברה", אמר ההולנדי.


ב"דיילי מייל" נכתב כי מאמן ליברפול יורגן קלופ אמר על בלם שלו, שכאמור היה המועמד המוביל לזכות: "מסי ורונאלדו שולטים בתחרות הזו מאז ותמיד. הם דוגמא טובה לשחקנים צעירים ואי אפשר להגיע לגבהים האלה אם אתה לא שחקן מהסוג הזה. כנ"ל לגבי וירג'יל".


ב"מארקה" הספרדי הצביעו על כך שמסי קיבל את רוב הקולות מצד הקפטנים (377) והמאמנים (379), בעוד רוב אמצעי התקשורת העדיפו את ואן דייק בפער גדול (462 נקודות לעומת 364 של "הפרעוש"), מה שעשוי לאותת על כך שקפטן ברצלונה עשוי שלא לזכות בכדור הזהב, כפי שעשו הזוכים הקודמים בתואר The Best, שכן העיתונאים הם אלה שיכריעו מי יקבל את הפרס המוענק על ידי מגזין "פראנס פוטבול".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Paciência e persistência sao duas caracteristicas que diferenciam o profissional do amador. Tudo o que hoje é grande um dia começou pequeno. Você não pode fazer tudo, mas faça tudo o que puder para transformar seus sonhos em realidade. E procure manter em mente que depois da noite sempre vem o amanhecer. LR

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on



מיד לאחר ההכרזה על מסי, פיפ"א חשפה את ההצבעות ומה שעורר רעש גדול הוא שהארגנטינאי הציב את כריסטיאנו רונאלדו במקום השני ברשימה שלו, בעוד הפורטוגלי לא "החזיר את הטובה" ובחר במתייס דה ליכט, פרנקי דה יונג וקיליאן אמבפה כמועמדים שלו לפרס.




רונאלדו, שיחמיץ את משחקה של יובנטוס נגד ברשיה עקב בעיית שריר, העדיף לנוח בביתו בטורינו ולא התייצב לטקס. מיד לאחר ההכרזה על מסי כזוכה, כריסטיאנו פרסם פוסט בחשבון האינסטגרם וכתב: "סבלנות והתמדה הן שתי תכונות שמפרידות בין המקצוענים לחובבנים. אתה לא יכול לעשות הכל, אבל תעשה כל מה שאתה יכול כדי להגשים את החלומות שלך. תזכור שתמיד אחרי הלילה מגיע השחר". בפורטוגל סירבו לקבל את אי הבחירה בכוכב שלהם ובטוויטר הרשמי של הנבחרת הלאומית הגיבו בציוץ שהגדיר את רונאלדו "הטוב אי פעם".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי