שוב זה קורה לו: דאבור מחוץ לסגל סביליה למשחק באייבר

מואנס דאבור, ז'ולן לופטגי
מואנס דאבור, ז'ולן לופטגי | סביליה

על אף היכולת החלשה של דה יונג שלא כבש שער ב-430 דקות, לופטגי ממשיך להתעלם מחלוץ נבחרת ישראל שטרם נכלל ברשימת המוזמנים במשחק ליגה (בפעם השישית). המאמן: "שני חלוצים לא מבטיחים הרבה הזדמנויות"

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)
ביום ראשון האחרון נכנעה סביליה 1:0 לריאל מדריד בראמון סאנצ'ס פיחואן ואיבדה את המקום הראשון. הקבוצה של ז'ולן לופטגי, שהציגה משחק חלש ומיעטה לאיים על השער (אפס בעיטות למסגרת), תקווה לחזור למסלול הניצחונות במשחק החוץ נגד אייבר, כשעד עתה ניצחה בכל שלושת משחקי החוץ שלה. לא ברור האם הקבוצה האנדלוסית תצליח במשימה, אבל כן ברור מי שבוודאות לא יהיה שם: חלוץ נבחרת ישראל, מואנס דאבור, שנותר מחוץ לסגל במשחק הליגה בפעם השישית ברציפות וטרם היה ברשימת המזומנים העונה בזירה המקומית.


על אף העובדה שלוק דה יונג שהגיע לקבוצה בקול תרועה רמה אחרי שנים גדולות במדי פ.ס.וו איינדהובן, טרם כבש שער בכורה במועדון ב-430 דקות במגרת הליגה – המאמן לא נותן הזדמנות לחלוץ הישראלי – מצב מדאיג במיוחד. דאבור לא נכלל אפילו לא בסגל הרחב המונה 21 שחקנים. מוניר, חאבייר הרננדס ודה יונג נכללים בסגל בזמן שגם נוליטו נותר בחוץ. כזכור, לפני יומיים נכתב בספרד על היחס הלא הוגן כלפי דאבור.


לופטגי נשאל על האפשרות שישחק עם שני חלוצים: "יש הרבה דרכים טובות לתקוף וזה תלוי גם בהגנה שממול. עוד חלוצים לא מבטיחים לך איום על השער. סביליה הקבוצה שמגיעה הכי הרבה פעמים לאיזור הרחבה".




על רוטציות: "השתמשנו ב-22 שחקנים בחמישה משחקים (דאבור לא אחד מהם), אנחנו ברי מזל שכולם בריאים". בהמשך חזר על הדברים שאמר בעבר: "לכולם יהיו את ההזדמנויות שלהם".


על דה יונג: "לא עושים סיכומים לאחר חמישה מחזורים. הוא יבקיע עוד שערים רבים. אנחנו רוצים לכבוש שערים ולא חשוב מי יעשה זאת – החלוצים או שחקנים אחרים".

לוק דה יונג. לא כבש ב-430 דקות (CRISTINA QUICLER/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי