מרסלו חזר לאימונים, זידאן מתלבט אם יפתח נגד אתלטיקו

מרסלו עם ויניסיוס
מרסלו עם ויניסיוס | Gettyimages

המגן הברזילאי, שהיה פצוע כשבועיים, עשוי להיכלל בסגל ואף בהרכב הראשון בדרבי המדרידאי במטרופוליטנו, לאור העובדה כי המאמן חושש מקיירין טריפייר. גם מודריץ' ואיסקו התאמנו, אך לא צפויים לקחת חלק במשחק

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

יומיים לפני הדרבי של מדריד בוונדה מטרופוליטנו, שגם יהיה קרב על פסגת הליגה הספרדית, בריאל מעלים הילוך באימונים וגם קיבלו בשורות טובות: מרסלו הגיע היום (חמישי) לאימונים והיה שותף פעיל בו, ובספרד אף מדווחים שהברזילאי, שהיה פצוע בשבועות האחרונים, עשוי להיכלל בסגל ואולי אפילו לפתוח במשחק נגד אתלטיקו. מרסלו סבל מפגיעה בצוואר ולא שותף נגד פריז סן ז'רמן, סביליה ואוססונה, אבל בשורות הבלאנקוס אופטימים.

על פי "אס" הספרדי, חזרתו של מרסלו קריטית לאור פציעתו המתמשכת של פרלאן מנדי. נגד אוססונה תופקד נאצ'ו בעמדת המגן, אך זה אינו התפקיד הטבעי שלו ובריאל חוששים מהעובדה כי בשורות הקולצ'ונרוס יפתח קיירין טריפייר, שיעשה צרות לכל שחקן בכנף.

עוד שחקנים שאוהדי ריאל ישמחו לראות חוזרים הם איסקו ולוקה מודריץ', שגם הם התאמנו וגם הם בתמונת הסגל, אם כי נראה שעדיין לא חזרו לכושר מלא על מנת לשחק. נראה כי רק באימון מחר יחליט זידאן על ההרכב הסופי שיפגוש את אתלטיקו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי