Sport1 Banner

דיווח: מוריניו סירב למספר הצעות וממתין לפנייה מריאל מדריד

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | Richard Heathcote/Getty Images

לפי דיווח ב"גול", "המיוחד" לא ממהר לחזור ומחכה שאחד ממועדוני הפאר יבחר לזעזע. הבלאנקוס, אותם כבר הוביל לאליפות, נחשבים ליעד המועדף עליו אם יחליטו להיפרד מזידאן - שלמרות הביקורות עלה למקום הראשון

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

מאז פוטר ז'וזה מוריניו ממנצ'סטר יונייטד בדצמבר 2018, לפני כעשרה חודשים, "המיוחד" ממש לא נעלם מחיינו. הוא לא אחת מתייצב במשחקים ברחבי העולם, הוא החל לפרשן את הפרמיירליג וגם רמזים על הצעות וכיוונים כאלה ואחרים לא מסתיימים בחתימה שלו בשום קבוצה חדשה. לטענת האתר "גול.קום", זה מפני שהוא יודע מה צריכה להיות התחנה הבאה שלו.

מוריניו כבר הוכיח לנו בעבר שאין לו שום בעיה לחזור למועדון אותו עזב, הרי הוא חזר לצ'לסי ב-2013, שש שנים לאחר שעזב את הבלוז והשיב לה את תואר האליפות, ולפי הדיווח שפורסם הלילה (בין שישי לשבת) הוא בהחלט מחכה לשיחת טלפון מריאל מדריד – אם בבירת ספרד יחליטו להיפרד מזינדין זידאן ויחליטו לתת לו צ'אנס מחודש, מעל שש שנים לאחר שעזב. הבלאנקוס אמנם סיימו את העונה שעברה בצורה מזוויעה וגם את 2019/20 לא פתחו ברגל ימין, אבל המעידות הרבות של סביליה, אתלטיקו וברצלונה סייעו לריאל מדריד ולמרות הכל היא כרגע בפסגת הליגה הספרדית.

לפי הדיווח, מוריניו סירב בחודשים האחרונים להצעות ממונאקו ומליל הצרפתיות, משאלקה ומוולפסבורג הגרמניות וכן ממילאן – שאת יריבתה העירונית אינטר הוא אימן כידוע. במועדוני פאר כמו פריז סן ז'רמן, באיירן מינכן ויובנטוס גם כן עלה שמו, אולם לא קרה בפועל. שמו גם הוזכר כמועמד לטוטנהאם אם מאוריסיו פוצ'טינו יעזוב את התרנגולים, דבר שלא קרה הקיץ בסופו של דבר.

בזמן שפ.ס.ז', באיירן ויובה "תקועות" עם מאמניהן הנוכחיים, תומאס טוכל, ניקו קובאץ' ומאוריציו סארי, הביקורות הנוקבות על זידאן בעקבות הופעותיה של ריאל מדריד עד כה, למרות שהקבוצה השקיעה כ-300 מיליון יורו ברכש, הופכות לכאורה את ריאל מדריד לקבוצה שרבים מהמרים שתיאלץ להיפרד ממאמנה – ולמרות כל האמור לעיל, ניצחון הערב (22:00) בדרבי בוונדה מטרופוליטנו על אתלטיקו מדריד ככל הנראה יסיר כל אפשרות שכזו מהפרק, לפחות עד המשבר הבא. אחרת, מי יודע.


מוריניו וזידאן אי שם בתחילת העשור (באדיבות ריאל מדריד)

עוד באותו נושא: ז'וזה מוריניו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי