סביליה תארח את סוסיאדד הלוהטת, דאבור ייכלל בסגל?

מואנס דאבור
מואנס דאבור | האתר הרשמי של סביליה

הבאסקים טיפסו ערב המחזור השביעי למקום השני וינסו להשיג ניצחון רביעי ברציפות על חשבון האנדלוסים, שהפסידו פעמיים בארבעה ימים ואיבדו גובה. הסגלים טרם פורסמו, ספק אם הישראלי יזכה להתלבש לראשונה בליגה

(גודל טקסט)
משחקי המחזור השביעי בספרד יסתיימו רק מחר בערב כאשר סביליה תארח ברמון סאנצ'ס פיחואן את ריאל סוסיאדד (ראשון, 22:00), והבוקר נערכו האימון המסכם ומסיבת העיתונאים של האנדלוסים, כשההמתנה כעת היא לסגל הסופי של המארחת – כשאותנו בעיקר מעניין לראות האם ייכלל בתוכו החלוץ מואנס דאבור.


כידוע, השבוע נערך מחזור אמצע שבוע בספרד וסביליה שיחקה ביום חמישי, אבל היה זה יום שספק אם ז'ולן לופטגי ושחקניו ירצו לזכור: הם התארחו אצל אייבר שטרם ניצחה העונה עד ערב המחזור, אבל גם יתרון כפול של סביליה לא הספיק ובסופו של דבר זה הסתיים ב-3:2 שהעניק לאייבר את ניצחון הבכורה שלה העונה ואילו סביליה רשמה הפסד שני רצוף תוך ארבעה ימים, אחרי שנכנעה בביתה 1:0 לריאל מדריד ביום ראשון האחרון. סביליה, שעדיין ללא ניצחון ביתי העונה בליגה, תצטרך לעשות זאת מול יריבה שנמצאת במומנטום נהדר.


דאבור, שהתלבש העונה רק למשחק נגד קרבאח בליגה האירופית, בו גם ערך את הופעת הבכורה כשעלה מהספסל לארבע דקות בלבד, התאמן אתמול והיום עם הקבוצה, אולם לרשות לופטגי עומד סגל מלא להוציא את המגן דניאל קאריסו שנפצע נגד אייבר וספק גדול אם הישראלי יהיה חלק מה-18 של האנדלוסים להתמודדות, בוודאי לאור העובדה שביום חמישי תארח הקבוצה את אפואל ניקוסיה בליגה האירופית, משחק בו דאבור צפוי לכל הפחות לשבת על הספסל.




במסיבת העיתונאים לא התייחס לופטגי לדאבור או לשחקני ההתקפה האחרים שלו, אך אמר לקראת המשחק: "אנחנו מרוצים ממצב הקבוצה, אבל עלינו לדעת לנצל את החוזקות שלנו כדי להתקדם במהלך העונה. אנחנו נגיע גם למשחק מחר בתקווה שניתן את ההופעה הכי טובה שאנחנו יכולים. ההפסד לאייבר? כולנו כבר 100 אחוז מפוקסים וממוקדים בריאל סוסיאדד, קבוצה שמשחקת כדורגל נהדר ותהווה לנו יריב קשה".


בעוד סביליה רשמה את שני הפסדיה הראשונים העונה בששת הימים האחרונים, ריאל סוסיאדד טיפסה כבר עד למקום השני בליגה בזכות שלושה ניצחונות רצופים. לבאסקים 13 נקודות, נקודה פחות מריאל מדריד ועם הפרש שערים עודף על פני אתלטיקו השלישית, והמעידות היחידות שלה העונה היו ב-2:0 בבילבאו ובמחזור הראשון כשסיימה ב-1:1 בוולנסיה, שני משחקי חוץ קשים לכל הדעות. במשחקי הבית יש לה 100 אחוזי הצלחה אחרי ניצחונות על אתלטיקו מדריד ואלאבס, כשבין לבין רשמה 1:3 באספניול.


Julen Lopetegui: "Queremos dar lo mejor de nosotros mismos en el partido de mañana". #SevillaFCRealSociedad#WeareSevillapic.twitter.com/dPT0H3spnf

— Sevilla Fútbol Club (@SevillaFC) September 28, 2019


משחקים נוספים ביום ראשון: אספניול – ויאדוליד (13:00), אייבר – סלטה ויגו (15:00), אלאבס – מאיורקה (17:00), לבאנטה – אוסאסונה (19:30)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי