סימאונה לאחר הדרבי: "ראיתי את ראמוס מקלל את הקוון"

דייגו סימאונה
דייגו סימאונה | OSCAR DEL POZO/AFP/Getty Images

מאמן אתלטיקו מדריד תקף את קפטן ריאל מדריד בסיום הדרבי הלוהט, שהסתיים בתיקו 0:0 והוסיף: "הגיע לנו לנצח". זידאן אמר מנגד: "הם התגוננו ברוב שלבי המשחק, אני מרוצה מהשחקנים שלי"

(גודל טקסט)
מעל 67,000 אוהדים, רובם באדום מילאו אתמול (שבת) כל פינה באצטדיון הוונדה מטרופוליטנו, שאירח את הדרבי של מדריד בין אתלטיקו לריאל, במשחק שהסתיים ללא שערים. הקרב היה חזק ועוצמתי, כששתי הקבוצות ניטרלו אחת את השנייה ולא הצליחו להגיע להרבה הזדמנויות. ז'ואאו פליקס בלט אצל המארחת, בעוד קארים בנזמה איים מספר פעמים על השער, אך יאן אובלק וטיבו קורטואה היו בשיאם ושמרו על רשתות נקיות. ריאל מדריד נותרה במקום הראשון עם 15 נקודות, כשאתלטיקו במקום השלישי עם נקודה אחת פחות.


מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה אמר בסיום המשחק: "היה משחק מאוד שקול וחזק, היה אפשר לראות זאת כבר בפתיחה. במחצית הראשונה שיחקנו טוב יותר ובשנייה אובלק שמר עלינו במשחק, עם מספר הצלות מול קארים בנזמה. בגדול, אני חושב שהגיע לנו לנצח".


"למרות שריאל מדריד עשתה מספר שינויים ממחזור הקודם ושחקנים קיבלו מנוחה, לדעתי נראינו טוב יותר על כר הדשא. אני מרוצה מהקבוצה שלי. לא משנה מתי אתה עולה למגרש, אתה צריך לתת את המיטב שלך".






על התקרית עם סרחיו ראמוס: "חלק מהשופטים לא מתייחסים לאיך שמדברים אליהם, אבל הם קובעים את החוקים. ראיתי את ראמוס מקלל את הקוון ואומר לו בן זו**". המאמן הארגנטינאי הביע ביקורת על הקפטן הלבן והשניים תועדו מחליפים כמה מילים ביניהם. מאמן הקולצ'ונרוס אף סינן לקוון במהלך המשחק: "איך אתה יכול להרשות שידברו אליך ככה?".


מנגד, ראמוס בחר לא התייחס לתקרית ואמר לאחר המשחק: "המטרה שלנו הייתה להשיג שלוש נקודות, אבל זה לא קרה. לא ויתרנו לעצמנו וניסינו לייצר מצבים. אתלטיקו מדריד זו קבוצה שיודעת לסגור היטב את השטחים וקשה מאוד לשחק נגדה. אנחנו עדיין בלתי מנוצחים וצריכים להמשיך לעבוד בדרך הזו".


מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן שיתף את דעתו על המשחק: "אני לא שמח מהתוצאה, היה מגיע לנו להוציא יותר מהמשחק הזה בעקבות העבודה שעשינו על המגרש. היו לנו הזדמנויות להכריע את המשחק, אך חסר לנו מעט מזל, אני מרוצה מהשחקנים שלי.


זינדין זידאן וקארים בנזמה. המאמן:
זידאן ובנזמה. "מרוצה מהשחקנים שלי, אך לא מהתוצאה" (OSCAR DEL POZO/AFP/Getty Images)


"זה המשחק השלישי ברציפות בו אנו לא סופגים בליגה ואנחנו צריכים לשמור על הקו הזה. אתלטיקו שיחקה בצורה האופיינית לה – מדי פעם הם רצו להחזיק בכדור, אבל הם התגוננו ברוב דקות המשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי