"לופטגי מסית את הקהל נגדו", התגובות לאחר אי זימון דאבור

ז'ולן לופטגי
ז'ולן לופטגי | CESAR MANSO/AFP/Getty Images

אוהדי סביליה נסערו לאחר שהישראלי נותר מחוץ לסגל בפעם השביעית: "הוא צוחק עלינו!", "המאמן הזה יכול ללכת להזד***", "אני לא חושב שנוליטו יותר טוב ממנו", "למה לא לנסות אלטרנטיבות אחרות?"

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)
סאגת מואנס דאבור מסעירה את אוהדי סביליה. המועדון האנדלוסי פרסם היום (ראשון) את הסגל שזומן על ידי הממאן ז'ולן לופטגי למשחק למחזור השביעי, בו ייאבקו נגד ריאל סוסיאדד החזקה וכמו בריאן חיל, שמו של החלוץ הישראלי לא נכלל בין שמות, בפעם השביעית ברציפות בליגה.




נראה שעניין אי שיתופו של דאבור במשחקי הקבוצה הגיע עם תום לאוהדי הקבוצה, אשר ידועים כמחוברים מאוד למתרחש ב"רמון סאנצ'ס פיחואן". אוהד אחד צייץ בטוויטר: "לוק דה יונג ונוליטו לפני דאבור ובריאן? לופטגי צוחק עלינו!". אוהד נוסף כתב: "המאמן הזה יכול ללכת להזד***. אני יעלה בכל יום תמונה של דאבור לרשת עד שהוא יקבל הזדמנות".




אוהד נוסף של הקבוצה הוסיף: "זה הכל מעקשנות. אני לא חשוב שדאבור ובריאן פחות טובים מנוליטו ודה יונג, אבל הם לא מקבלים הזדמנות, אפילו לא 10 דקות. לופטגי מפנה את האהודים נגדו". אוהד אחר סיכם: "אני לא מבין. אם לחלוץ שלך אין שערים, למה לא לנסות אלטרנטיבות אחרות? אני פשוט לא מבין למה לדבוק במשהו כושל?"




לופטגי עם דאבור. לאוהדים נמאס מחוסר שיתופו של הישראלי (סביליה, רשמי)
לופטגי עם דאבור. לאוהדים נמאס מחוסר שיתופו של הישראלי (סביליה, רשמי)


הדעות לגבי החלוץ מתפצלות גם לצד השני, כשאוהד ספרדי כתב: "העימותים סביב דאבור כבר חוצים כל גבול. אנחנו לא ראינו אותו פעם אחת ולופטגי רואה אותו בכל יום. ברור שאנחנו מפספסים משהו". אדם אחר ציין: "דאבור הוא עדיין לא מראדונה או לואיס פביאנו. בבקשה היו רגועים".












מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי