המאמן הבלגי אבחן: "קורטואה סובל מתסמונת דה חאה"

טיבו קורטואה
טיבו קורטואה | OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images

מאמן השוערים של נבחרת בלגיה הגן על חניכו לאחר תצוגת השפל נגד ברוז': "מוזר שאצלנו הוא יוצא דופן ובמדריד לא. הוא שוער גדול". על הזאר: "שמן? אולי הצבע הלבן גורם לו להיראות אחרת"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

טיבו קורטואה נמצא בתקופת שפל בקריירה. השוער הבלגי רחוק מהיכולת שהפכה אותו לאחד השוערים הטובים בעולם ומאז שהגיע לריאל מדריד, הוא הולך מדחי אל דחי ועד כה ספג 81 שערים ב-58 הופעות. שלשום (שלישי) הוא חווה רגע כואב נוסף, כאשר צמד השערים שספג נגד קלאב ברוז' הביא את אוהדי הבלאנקוס לשרוק לו בוז ואת זינדין זידאן להחליף אותו כבר בהפסקה, למרות שבהמשך נטען כי השוער חש ברע ולכן ירד לספסל.

מאמן השוערים של נבחרת בלגיה, ארווין למנס, הגן על חניכו ואמר שבבירת ספרד צריכים להתייחס אליו אחרת: "הוא בחור מיוחד וזה מוזר מאוד שהוא תמיד מציג יכולת יוצאת דופן במדי בלגיה, אבל במדריד הוא סובל מ'תסמונת דה חאה'. אם הברנבאו שורק בוז, צריך להסתכל על כל הקבוצה".

לגבי השאלה מי ילבש את אפודת השוער במשחק הליגה הקרוב של ריאל מדריד, למנס השיב: "למה שטיבו לא יפתח? נגד ברוז' הוא היה חולה. הוא שוער גדול ואנחנו נשתדל להחזיר אותו שמח למדריד אחרי פגרת הנבחרות הקרובה".

טיבו קורטואה. לוקה בתסמונת דה חאה (OSCAR DEL POZO / Contributor)
טיבו קורטואה. לוקה בתסמונת דה חאה (OSCAR DEL POZO / Contributor)

המאמן דיבר גם על עוד כוכב בלגי שמאכזב במדי הלבנים, אדן הזאר: "דוחקים אותו לאגף. אצלנו הוא משחק יותר במרכז, יש לנו שיטה אחרת. הוא זקוק לזמן, אבל ריאל היא הקבוצה הגדולה בעולם וזה נורמלי שהם יצפו לתפוקה מיידית".

על כושרו הגופני של הקיצוני: "הזאר שמן? אני מכיר אותו מאז שהוא בן 17 וזה תמיד היה המבנה שלו. אולי הצבע הלבן גורם לו להיראות שונה, אבל הוא תמיד היה שחקן נהדר".

בינתיים, קורטואה בספק למשחק הליגה נגד גרנאדה בשבת הקרובה, לאחר שהתאמן היום בנפרד מחבריו לקבוצה. אלפונס אראולה, שסיפק הדיפה מצוינת ב-45 הדקות שבהן שיחק נגד קלאב ברוז', נמצא בתמונת ההרכב להתמודדות עם הקבוצה מאנדלוסיה בסנטיאגו ברנבאו.

אדן הזאר. הצבע הלבן גורם לו להיראות שמן? (PIERRE-PHILIPPE MARCOU / Contributor)
אדן הזאר. הצבע הלבן גורם לו להיראות שמן? (PIERRE-PHILIPPE MARCOU / Contributor)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי