הזאר כבש שער בכורה, 2:4 קשה לריאל על גראנדה

סרחיו ראמוס, אדן הזאר
סרחיו ראמוס, אדן הזאר | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images

הבלאנקוס נראו נפלא והובילו 0:3 אך ספגו פעמיים. בנזמה כבש ראשון, הבלגי ומודריץ' הוסיפו. בהמשך מאצ'יס ודוארטה צימקו, אך חאמס כבש את הרביעי וזידאן נותר בפסגה. במשחק נוסף: ולנסיה ניצחה 1:2 את אלאבס

(גודל טקסט)

המחזור השמיני בליגה הספרדית יצא לדרך כבר אתמול (שישי) עם תיקו 1:1 בין בטיס ואייבר. ריאל מדריד גברה 2:4 על גראנדה ושמרה על מקומה בפסגה לפני פגרת הנבחרות. במשחק המוקדם של הערב ניצחה לבאנטה 1:2 את לגאנס. ולנסיה, שהושפלה בליגת האלופות על ידי אייאקס, ניצחה 1:2 את אלאבס. המשחק שינעל את ערב המשחקים הזה בספרד יפגיש בין אוססונה לויאריאל, שכרגע מציגה את ההתקפה הטובה בספרד – 18 שערי זכות.

ריאל מדריד – גראנדה 2:4
הבלאנקוס הגיעו למשחק לאחר החרפה נגד ברוז' (תיקו 2:2) לא אף מגן שמאלי כשיר כך שהמאמן זינדין זידאן נאלץ לאלתר עם הסטתו של דני קרבחאל לצד שמאל. כמו כן, לוקה מודריץ' וחאמס רודריגס ששב לסגל – פתחו על הספסל בעוד פדה ואלוורדה פתח במרכז השדה. בצד של האורחת, רוברטו סולדאדו שהיה בספק, עלה לשחק בסופו של דבר.

ריאל שכבר שכחה מה זה לכבוש שער מהיר, קיבלה את מבוקשה מהר מאוד. כבר בדקה השנייה גארת' בייל העביר כדור רוחב נהדר עם הפאלש וקארים בנזמה דחק בקלות לרשת את שערו השישי העונה בליגה, 0:1 לריאל מדריד. בדקה השישית אנחל מונטרו הוחלף בשל פציעה ובמקומו עלה מקסימה גונאלון.


שחקני ריאל מדריד חוגגים(PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images)

הבלאנקוס המשיכו ללחוץ ודני קרבחאל כמעט כבש את השער השני אחרי פריצה יפה אך בעט חלש מדי ורוי סילבה הדף. בדקה ה-26 שוב קרבחאל הגיע למצב קורץ לאחר שהחל במהלך עם לטיפת כדור וקיבל מסירה נהדרת מטוני קרוס אבל נעצר על ידי השוער. בדקה ה-34 הגיעו חדשות לא טובות עבור ריאל כשטוני קרוס לא יכל להמשיך ולוקה מודריץ' עלה במקומו, אבל רגע לפני ההפסקה הגיע הרגע במדריד לו חיכו זמן רב

פדה ואלוורדה כידרר יפה והיה נראה שהוא מאבד את הכדור אבל הוא נלחם מול ההגנה שטעתה, הכדור הגיע להזאר שהקפיץ נפלא מעל השוער. שער בכורה לבלגי, 0:2 לריאל מדריד בהפסקה. המשחק התנהל בקצב איטי בתחילת המשחק השנייה עד הדקה ה-60 כשלוקה מודריץ' שיחרר תסכול מצטבר עם בעיטה מדהימה לחיבורים, 0:3 לריאל מדריד


הזאר כובש בסטייל (PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images)

בדיוק כפי שקרה לה העונה נגד לבאנטה, כשהובילה ביתרון מבטיח וספגה פעמיים – קרה לריאל מדריד גם הערב. בדקה ה-68 המשחק התעורר לחיים. רפאל וראן מסר אחורה לאראולה שהתמהמה והכשיל את החלוץ ברחבה. השופט הצביע על הנקודה הלבנה ומצ'יס בעט לרשת, גראנדה מצמקת ל-1:3. לאחר השער החליף איסקו את הזאר. וראן אמנם הציל מהקו בנגיחה אדירה בדקה ה-76 אך כעבור דקה הבלם דוארטה דחק לרשת את ה-2:3 והביא לדרמה אדירה.

ארבע דקות לסיום שלח מודריץ' כדור רוחב מעולה אבל בנזמה נעצר על ידי השוער. בדקה האחרונה ריאל טסה למתפרצת ואודריוסולה העביר כדור רוחב מצוין. חאמס הצטרף ובעט בקלות נגד כיוון התנועה של השוער וקבע את תוצאת המשחק 2:4.


ולנסיה – אלאבס 1:2

העטלפים אירחו את את אלאבס במסטאייה והצליחו לשים מאחור את התבוסה 3:0 לאייאקס אמסטרדם בליגת האלופות. לפני המשחק שתי הקבוצות היו צמודות במרכז הטבלה, כשוולנסיה הקדימה את האורחת בנקודה. חניכיו של אלברט סלאדס שלטו בפתיחה ועלו ליתרון בדקה ה-27. רודריגו הכניס כדור עומק נהדר למקסי גומס, שהתגבר על ויקטור לגווארדיה הבלם ובעט אל הפינה הרחוקה ופנימה. בדקה ה-80 דני פרחו כבש את השני בפנדל ודקה לסיום לוקאס פרס צימק ל-1:2. לראשונה העונה, ולנסיה רושמת ניצחון ליגה שני ברציפות, שמעלה את מאזנה ל-12 נקודות. במחזור הבא היא תצא למשחק חוץ קשה בוונדה מטרופוליטנו מול אתלטיקו מדריד, בעוד אלאבס תארח את סלטה ויגו.

מקסי גומס. כבש את השער הראשון במשחק (JOSE JORDAN/AFP/Getty Images)
מקסי גומס. כבש את השער הראשון במשחק (JOSE JORDAN/AFP/Getty Images)

תוצאת נוספות: לגאנס – לבאנטה 2:1.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי