מסי חגג שער בכורה, ברצלונה הביסה את סביליה 0:4

ליאו מסי חוגג
ליאו מסי חוגג | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

הקטלונים שיתקו לגמרי את האנדלוסים בדרך למקום השני בטבלה. סוארס (27) כבש ראשון במספרת, וידאל (32) שהצטיין ודמבלה (35) הוסיפו, וה"פרעוש" (78) קינח בכדור חופשי. אתלטיקו סיימה ב-0:0 מאכזב נגד ויאדוליד

(גודל טקסט)
המחזור השמיני בספרד ממשיך היום (ראשון) עם לא פחות מחמישה משחקים. בקרב התחתית שפתח את המחזור בין שתיים מהמדורגות מתחת לקו האדום, מאיורקה השיגה 0:2  שהקפיץ אותה לפחות זמנית מעל הקו האדום. לאחר מכן, יאגו אספאס העניק לסלטה ויגו ניצחון חשוב נגד אתלטיק בילבאו. מיד לאחר מכן אתלטיקו מדריד מעדה בויאדוליד וסיימה ב-0:0 חלש מאוד. במשחק המרכזי, ברצלונה ניצחה 0:4 חלק את סביליה, שהגיעה ללא מואנס דאבור בסגלה. לואיס סוארס כבש במספרת, ארתורו וידאל ועוסמאן דמבלה המשיכו בחגיגה, וליאו מסי חגג שער בכורה העונה עם כדור חופשי מושלם.


ברצלונה – סביליה 0:4
אחרי שרשמה ניצחון אדיר נגד אינטר בליגת האלופות, ברצלונה הגיעה היום לקאמפ נואו במטרה להמשיך את המומנטום החיובי ולטפס למקום השני בטבלה אחרי תוצאות המחזור. ארנסטו ואלוורדה בחר להשאיר את אנטואן גריזמן על הספסל, לאחר שהחלוץ הצרפתי הציג יכולת פחות טובה בשבועות האחרונים. ליאו מסי פתח בחוד, ביחד עם לואיס סוארס ועוסמאן דמבלה. ארתורו וידאל פתח במקומו של סרחיו בוסקטס בקישור, המשך ישיר להופעה הטובה של הצ'יליאני.


לאחר דקות פתיחה טובות של סביליה, בדקה ה-27 הקרח במשחק נשבר, כאשר נלסון סמדו מצא את לואיס סוארס בתוך הרחבה, והחלוץ האורוגגואי התרומם למספרת מרהיבה ופתח את חגיגת השערים. בדקה ה-32 ארתור זיהה פריצה של וידאל לעבר השער, ובמסירת אומן סידר לו את ה-0:2 של בארסה. שלוש דקת בלבד חלפו, ועוסמאן דמבלה חתך את כל ההגנה האורחת עם מהלך אישי מבריק, והכניע את תומאס ואצליק בקלילות רבה.


חגיגה של ברצלונה במחצית הראשונה (Aitor Alcalde/Getty Images)
חגיגה של ברצלונה במחצית הראשונה (Aitor Alcalde/Getty Images)


ליאו מסי היה שותף מלא למהלך המשחק, אך הכוכב הארגנטינאי חיפש בכל דרך את שער הכורה שלו לעונת 2019/20. בדקה ה-78 הרגע המיוחל הגיע, כאשר ה"פרעוש" ניגש לכדור חופשי מ-24 מטרים, ובדרך מאוד אופיינית מצא את הרווח אליו השוער לא יכול להגיע, ובכך קטע את הבצורת הארוכה בליגה. בדקות הסיום ברצלונה נשארה בתשעה שחקנים, לאחר שרונאלד אראוחו הצעיר ראה כרטיס אדום ישיר, ודמבלה קיבל גם הוא על דיבורים מיותרים. 0:4 מבריק לברצלונה בסיום.



ויאדוליד – אתלטיקו מדריד 0:0
אתלטיקו מדריד עלתה לכר הדשא של ויאדוליד בידיעה כי אם היא תנצח, היא תוכל לטפס למקום השני בטבלה ולצאת לפגרת הנבחרות כאשר המועדון נמצא במקום טוב באופן יחסי. בפועל, השחקנים של דייגו סימאונה נראו רע מאוד נגד השחקנים הסגולים, למרות הנוכחות המלאה של כוכבי הקבוצה – ז'ואאו פליקס, דייגו קוסטה ואלברו מוראטה. בדקה ה-36 הכיוון של המשחק יכול היה בקלות להשתנות, כאשר ויאדוליד קיבלה כדור עונשין בצדק מהשופט. סנדרו רמירס, לשעבר שחקנה של ברצלונה, לקח על עצמו את האחריות ובעט כדור רשלני, היישר ליציעים שמאחורי השער של יאן אובלק. הקולצ'ונרוס המשיכו ביכולת הבינונית לאחר מכן, ורשמה החצות גדולות מצידם של מוראטה ואנחל קוראה לקראת הסיום.




סלטה ויגו – אתלטיק בילבאו 0:1
הקבוצה ממחוז גאליסיה ניצחה לראשונה מאז המחזור השני ונשארה מעל לקו האדום. הבאסקים פתחו את העונה לא רע, אבל נחלשו בשבוע האחרון ורשמו הפסד שני ברציפות, אחרי שנכנעו לוולנסיה בשבוע שעבר. יאגו אספאס נגח בדקה ה-74 את שער הניצחון של התכולים, שאושר בהתערבות שופט הווידאו לאחר ששופט המשחק פסק לנבדל. בילבאו נשארה במקום השביעי בטבלה בעקבות ההפסד.

 



מאיורקה – אספניול 0:2
קרב תחתית עצבני ולחוץ. האורחת מציגה העונה שתי קבוצות שונות: אספניול של אירופה, זו שמשיגה תוצאות מעולות וגברה 0:2 על צסק"א מוסקבה ביום חמישי, ואספניול של הליגה, זו שהשיגה נקודה אחת בלבד בארבעת המחזורים האחרונים והיום החמיצה הזדמנות פז לטפס מעל הקו האדום. גם מצבה של העולה החדשה היה רע מאוד ועלתה זמנית למקום ה-17 בטבלה, אך ירדה שוב מקום אחד בעקבות הניצחון של סלטה ויגו. אחרי פגרת הנבחרות היא תפגוש את ריאל מדריד.


מאיורקה שהייתה מעט טובה יותר, עלתה ליתרון בדקה ה-37, כשאנטה בודימיר הקרואטי בעט לרשת וכבש את שערו השלישי העונה כדי להוריד את קבוצתו ביתרון 0:1 למחצית. ויקטור קמפוסאנו מאספניול רשם החמצת ענק בדקה ה-53 כשלא הצליח לכבוש בתוך הרחבה. האורחת הגבירה לחץ ורשמה החמצה כפולה בדקה ה-70. בצד השני, קובו היפני עלה מהספסל בדקה ה-57 כדי לחזק את ההתקפה הדלה של מאיורקה שנעלמה מהמגרש לחלוטין.
 


שחקני אספניול מאוכזבים. מצליחים באירופה, מפסידים בליגה (Eric Alonso/Getty Images)



אולם, כמאמר הקלישאה – כשלא כובשים – סופגים. המארחת עקצה עם שער של סאלבה סביליה בדקה ה-73 מחוץ לרחבה לאחר שגיאה איומה של הקפטן ויקטור סאנצ'ס. זה היה השער הראשון של החלוץ בליגה הבכירה מאז 2015.


תוצאות נוספות:
ריאל סוסיאדד – חטאפה 2:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי