דיווח: גארת' בייל החליט לעזוב את ריאל מדריד בקיץ

גארת' בייל
גארת' בייל | JOSEP LAGO/AFP/Getty Images

הוולשי אמנם פתח את העונה נהדר אך התאכזב עד עמקי נשמתו כשלא נכלל בסגל למשחק נגד ברוז' ללא סיבה. מעבר לכך הוא מרגיש שהמאמן זידאן לא מתייחס אליו בכבוד, שאין לו את הגיבוי של המועדון וגם לא את אהבת הקהל

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)
במשך כל הקיץ הוא נאבק על הישארותו בריאל מדריד על אף שהמאמן זינדין זידאן לא רצה אותו, הצליח להשתלט על המקום בהרכב ואפילו פתח טוב את העונה, אבל זהו זה: שוב לא שקט במערכת היחסים בין ריאל מדריד וגארת' בייל. לפי דיווח בספרד, הוולשי החליט לעזוב את ריאל מדריד בקיץ.


"בייל אומר מספיק", נכתב בשער "אס" הבוקר. הוא לא יכול יותר עם מצבו בריאל מדריד. הפעם מה ששבר את הוולשי היה הדחתו מהסגל מהמשחק נגד ברוז' בליגת האלופות. נכתב שדווקא בתקופה בה החל לבלוט ולחזור לכושר המשחק שאפיין אותו – המאמן קטע את הרצף על אך שלא סבל משום פציעה ובטח שלא הרגיש עייף.


בדיווח הזכירו שוב את הקיץ המטלטל שעבד עליו, על כך שהמועדון עמד לצד המאמן שלא ספר אותו ונידה אותו, ואז סוכנו ג'ונתן ברנט נכנס לפעולה, כשהמועדון אפילו הסכים לשחררו בחינם. אולם, עסקת העברתו לסין נפלה. עוד דבר שמפריע לבייל הוא שהמועדון לא מגן עליו בפני התקשורת, כשאמרו עליו שהוא אוהב יותר גולף מאשר כדורגל לדוגמא. כמו כן, בייל לא מרגיש אהוב מצד הסנטיאגו ברנבאו והיה יכול לחלום רק על יחס ואהדה כמו שזוכים דני קרבחאל, טוני קרוס, לוקה מודריץ' או חאמס רודריגס. הוא לא מקבל מספיק הערכה על מה שעשה בקבוצה בפרק הזמן שלו שם.



גארת' בייל. שוב פיצוץ עם ריאל מדריד? (MARTIN BUREAU/AFP/Getty Images)


העונה תרם בייל שני שערים ושני בישולים (כולל בישול מבריק במשחק ביום שבת נגד גראנדה) כשבפתח בהרכב בכל שבעת המשחקים בהם שותף – שחקן הרכב מובהק. חוץ מהמשחק נגד ברוז', הוא החמיץ גם את הניצחון על לבאנטה בליגה (2:3) בשל הכרטיס האדום שספג נגד ויאריאל.


מאז הגיע אליה בקיץ 2013 כשחקן הי'ר בעולם, כבש בייל 104 שערים ב-238 הופעות בריאל מדריד כשגולת הכותרת היא המספרת נגד ליברפול בגמר ליגת האלופות ב-2018 כבש צמד. הוא זכה עם ריאל מדריד ארבע פעמים בליגת האלופות, באליפות ספרד ובסה"כ ב-13 תארים. 


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

La #PortadaAS del 8 de octubre de 2019 BALE DICE BASTA

A post shared by Diario AS (@diarioas) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי