דיווחים בספרד: ריאל מדריד תנסה לצרף את אריקסן בינואר

כריסטיאן אריקסן
כריסטיאן אריקסן | Marc Atkins/Getty Images

הקשר הדני לא צפוי להאריך את חוזהו בטוטנהאם המסתיים בקיץ 2020, הבלאנקוס ינסו לנצל זאת ולצרפו במחיר נמוך במיוחד בחלון ההעברות הקרוב

(גודל טקסט)

שניים מהעיתונים הגדולים בספרד, "מארקה" ו-"אס", פתחו את הבוקר (חמישי) עם הכותרת לפיה קשר טוטנהאם ונבחרת דנמרק, כריסטיאן אריקסן, עשוי לנחות בחלון ההעברות של ינואר בריאל מדריד. הדני כבר היה מועמד לבלאנקוס בקיץ האחרון ונראה היה שכך או אחרת יעזוב את צפון לונדון, אבל העובדה שנשאר למרות שחוזהו מסתיים בקיץ 2020 ולא סביר שיוארך על אף שלשחקן הצעה לעשות זאת, כנראה תוביל למכירתו וריאל מדריד נחשבת המועמדת המובילה ואולי גם היחידה בשלב זה.

אריקסן בן ה-27 בהחלט עשוי לעבור לריאל מדריד רק בקיץ 2020 כשחקן חופשי, אבל הצורך של זינדין זידאן עקב הבעיות של ריאל במרכז השדה מפתחת העונה עשויות להוביל לכך שתוגש הצעה המוערכת בכ-30 מיליון יורו, בעוד טוטנהאם דרשה עבורו בקיץ האחרון בסביבות 80 מיליון יורו. ב"אס", אגב, נכתב כי אריקסן עצמו יעדיף לעבור בקיץ ללא תמורה – כך יוכל לשפר את תנאיו מהסיבה הפשוטה שהקבוצה לא תצטרך לשלם עבור צירופו ותוכל להקצות סכום גבוה יותר למען תנאיו בחוזה.

הצורך של ריאל בקשר בלט מאוד ב-2:3 על לבאנטה לפני כחודש, כאשר לרשות זידאן עמדו רק קאסמירו וטוני קרוס – כשהגרמני גם כך שיחק ב-99 אחוז מהדקות העונה ולכן לא זכה למנוחה נדרשת מבחינתו. פול פוגבה ממצ'סטר יונייטד היה היעד המועדף על המאמן, אבל נראה שבבירת ספרד השלימו עם העובדה שהצרפתי כבר לא יצטרף לקבוצה העונה ואם הדבר יקרה זה יהיה רק בקיץ הבא, כמו גם דוני ואן דה ביק מאייאקס שהוזכר כמועמד והצהיר שיסיים את העונה בהולנד.

בספרד גם נכתב כי לא קיימות חילוקי דעות בין אריקסן למאמנו הנוכחי מאוריסיו פוצ'טינו, חרף דיווחים ושמועות, אבל שהמו"מ בין נציגי השחקן לראשי התרנגולים עלו על שרטון ושהאופציה שהוא יבחר להאריך חוזה נראה בעיני הלונדונים כדמיונית. אריקסן, אפשר לשער שלא רק משיקולים מקצועיים, מצא את עצמו לא פעם על הספסל העונה וזאת למרות שטוטנהאם מתקשה ובשבועיים האחרונים קרסה לחלוטין עם 7:2 לבאיירן מינכן ו-3:0 לברייטון.


שער העיתון "אס": "אריקסן בינואר" (צילום מסך)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי