מונצ'י: "דאבור מתקדם היטב, הדרישות ממנו כאן שונות"

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Aitor Alcalde Colomer / Contributor

המנהל המקצועי של סביליה העניק ראיון בספרד והתייחס לחלוץ: "הוא חלוץ טוב, יותר נוח לו לשחק עם שני חלוצים. הוא מקצוען נהדר, זה לא משנה שאני לא זה שצירף אותו". וגם: על לופטגי והשאיפה לחזור לליגת האלופות

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)

לאחר שישחק במדי נבחרת ישראל נגד לטביה ביום שלישי, יחזור מואנס דאבור לסביליה במטרה למצוא את מקומו ולהיכלל לראשונה בסגל הקבוצה למשחק ליגה. אין ספק שזו לא פתיחת העונה לה ייחל חלוץ נבחרת ישראל שהרעיד רשתות בעונה שעברה. היום (ראשון) התראיין מונצ'י, המנהל הטכני של סביליה ל"מארקה" ודיבר גם על החלוץ. מונצ'י הרעיף שבחים על החלוץ ודיבר על המקצוענות שלו אך כמובן שלא הבטיח שום דבר.

מונצ'י התייחס למסר שהעבירו האוהדים שהם רוצים את דאבור: "אני לא אלוהים, לא שופט את כולם, זו זכותו של הקהל. נוצר זרם סביבו והשאלה היא האם זה מועיל או פוגע בו. המאמן כבר התייחס לכך".

על המקצוענות של דאבור: "הוא לא מאחר לאימונים, הוא לא רב עם המאמן, זו לא הסיבה שהוא לא משחק. הוא מקצוען נהדר, שחקן קבוצתי, אפשר לאהוב אותו. אולי יותר נוח לו לשחק במערך עם חלוץ נוסף ולו ב-4:3:3. האם זה יימשך לנצח? אני לא יודע".


דאבור (Aitor Alcalde Colomer / Contributor)

כזכור, דאבור הצטרף לסביליה כבר בשנה שעברה, בזכותו של חואקין קאפרוס. מונצ'י מדגיש שוב כי אין שום דבר אישי: "זה לא נכון שאני לא אוהב אותו כי לא אני הבאתי אותו. אני בהחלט מקווה שהוא יצליח לכבוש 15 שערים העונה ונחגוג יחד. זה נכון שהוא נקנה כשהיה מאמן אחר. הוא פשוט צריך להסתגל למערכת, זקוק לזמן כי להבין עד הסוף מהן דרישות המאמן".

השיפור של מואנס: "הוא מתקדם, זו הסיבה שהוא התחיל לשחק. אני חושב שהוא צומח כשחקן וגם הוא חושב כך. דאבור הוא חלוץ טוב. הדרישות של מאמן סביליה הן שונות ממה שהיה לו באוסטריה".

המנהל המקצועי של סביליה דיבר גם על המאמן ז'ולן לופטגי: "כשאני מעלה את השם של המאמן באסיפה של המועדון, תמיד יש ספקות עד שאתה מכיר אותו, זה כמו מערכת יחסים עם אישה, סוג של חיזור. עד שאתה לא גר איתה, זה לא באמת מתחיל. הוא הפתיע אותי לטובה. הוא חולה עבודה, הוא מקצוען מאוד, אפילו ניצח אותי. אני מתאהב באנשים כאלה".


עם המאמן לופטגי. "כאן הדרישות ממנו שונות" (סביליה, טוויטר)

על ליגת האלופות: "אני לא מגדיר את זה כאובססיה אלא רצון, שאיפה לחזור לשם. זו צריכה להיות המטרה המינימלית שלנו בהתאם לכוח המועדון והתקציב. אין חלון ראווה טוב יותר מליגת האלופות אם המועדון רוצה להתקדם ולצמוח ברמה הספורטיבית וברמת המותג".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי