בספרד חשפו: האמת מאחורי המו"מ בין ניימאר לריאל מדריד

ניימאר
ניימאר | MARTIN BUREAU/AFP/Getty Images

למרות הדיווחים לאורך כל הקיץ על כך שהברזילאי היה נחוש לחזור לברצלונה, ב"מארקה" טענו שהוא עשה הכל כדי להצטרף לבלאנקוס, כולל שיחות עם שחקנים בקבוצה, ורק לאחר שהבין שזה לא אפשרי הוא חשב על האקסית

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ביום חמישי האחרון הצהיר ניימאר שהוא חזר להיות מאושר בפריז סן ז'רמן והבטיח "להגן עליה בשיניים", אך גם הודה כי במהלך הקיץ הוא עשה הכל כדי לחזור לספרד. היום (שני) פרסמו ב"מארקה" את מה שלטענתם קרה באמת מאחורי הקלעים וקבעו כי עד שלב מאוחר בחלון ההעברות, הברזילאי היה נחוש להצטרף לריאל מדריד ורק לאחר שהבין כי האפשרות לא תצא אל הפועל, הוא עבר להתרכז באופציית ברצלונה.

על פי הידיעה, ניימאר יצר קשר עם ארבעה שחקנים במועדון הלבן והבהיר להם את רצונו להצטרף אליהם. הראשון היה סרחיו ראמוס, שהרעיף מחמאות על הברזילאי בכל הזדמנות ואמר ששחקן ברמתו תמיד יתקבל בברכה במדריד. בהמשך היו אלה מרסלו וקאסמירו, שאיתם חולק ניימאר את חדר ההלבשה של הנבחרת מאז שהיו נערים, והאחרון היה לוקה מודריץ'.

בזמן שאותן שיחות בין השחקנים התקיימו, ריאל מדריד ניהלה מגעים עם לאונרדו, המנהל המקצועי של הפריזאים. ברגע שהנשיא פלורנטינו פרס הבין שצירופו של הברזילאי עלול לגבות ממנו מחיר של 200 מיליון יורו, זאת בנוסף למשכורת הכבדה של השחקן ומקביל לקושי להיפטר מחאמס רודריגס וגארת' בייל, העסקה הפכה לבלתי אפשרית מבחינת ריאל.

ניימאר. העדיף את ריאל מדריד על פני האקסית? (GEOFFROY VAN DER HASSELT/AFP/Getty Images)
ניימאר. העדיף את ריאל מדריד על פני האקסית? (GEOFFROY VAN DER HASSELT/AFP/Getty Images)

ההחלטה הסופית התקבלה ב-20 לאוגוסט, אז הבלאנקוס יצרו קשר עם פ.ס.ז' על מנת להודיע שהם לא מתכוונים להמשיך במאבק לצירוף הכוכב ולטענת ה"מארקה", זה השלב שבו ניימאר החליט לעשות את כל המאמצים האפשריים על מנת לחזור לברצלונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי