קאסמירו: "אני מתאבד על כל כדור כאילו זו צלחת של אוכל"

קאסמירו
קאסמירו | OSCAR DEL POZO/AFP/Getty Images

הברזילאי סקר את הקריירה שלו בריאיון: "כולם רצו להיות חלוצים בסאו פאולו, שיקרתי שאני קשר". על תחילת דרכו עם זידאן: "הוא הבטיח לי: 'כשתתחיל לשחק - לא תפסיק' וגם: ההחלטה הטובה בקריירה והצעירים של ריאל

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)
עם כל הכבוד לסוללת הכוכבים של ריאל מדריד, השחקן היחיד שאין לו תחליף, יגידו רבים הוא קאסמירו, הקשר האחורי הברזילאי. קאסמירו שותף העונה בכל עשרת משחקיה של ריאל והשלים תשעה מלאים. זינדין זידאן לא נותן לו לנוח. אולם, לא רבים זוכרים שתחילת דרכו בשורות הבלאנקוס הייתה לא פשוטה בכלל. הראיון המלא שהעניק הברזילאי לתוכנית הטלוויזיה של חורחה ואלדאנו נחשף. הקשר מספר על תחילת הקריירה והשקר הלבן, על ההחלטה הטובה ביותר שקיבל. על הקשיים שחווה וגם על מה שמאפיין את המשחק שלו יותר מכל.


קאסמירו סיפר על המבחנים בסאו פאולו: "הגעתי בגיל 12 או 13, היו שם 300 שחקנים במבחנים והם בחרו 50. הצגתי את עצמי כחלוץ. ידעתי לכבוש שערים והיה לי מבנה גוף טוב כבר כילד. כשהמאמן שאל מי משחק שוער, הרימו את ידיהם שלושה. כששאלו מי משחק חלוץ, ראיתי ש-40 ילדים צעקו ואמרתי לעצמי: 'אני לא אהיה חלוץ, התחרות קשה מדי'. לאחר מכן כששאלו מי קשר הגנתי, ראיתי שהרימו את ידיהם שבעה או שמונה ואמרתי שאני קשר הגנתי והתעקשתי על זה מול המאמן".


ההחלטה החשובה בקריירה שלו: "ידעתי שעליי לעזוב את ריאל מדריד בהשאלה. הייתה לי הזדמנות לשחק בסביליה, אינטר או פורטו. ז'ולן לופטגי התקשר אלי ושכנע אותי, זו ההחלטה הטובה בקריירה שלי, הוא עזר לי מאוד ועשה בשבילי הכל, הוא מאמן נהדר. התחשלתי ואז חזרתי לריאל מדריד". גם רפא בניטס (לחץ להחזירו) לימד אותי המון, מה לעשות על המגרש ואיך לשחק".



קאסמירו בדרבי (OSCAR DEL POZO/AFP/Getty Images)


תחילת הדרך עם זידאן: "אני זוכר שהוא הגיע ולא שיחקתי בחמשת המשחקים הראשונים וחשבתי לעצמי – מה קורה עם זה, לא יכול להיות שהוא משבח אותי אבל אני לא משחק. אמרתי לו: 'מיסטר, אנחנו בינואר ואני רוצה למלא כאן תפקיד חשוב'. והוא ענה במילים האלה: 'מירו, תירגע, כשאתה תתחיל לשחק אתה לא תפסיק'. אני זוכר שפתחתי בהרכב נגד לבאנטה ודברים השתנו. הוא הרבה לדבר עם הצעירים שלנו כמו אלברו מוראטה".


הלחץ: "אני חיי את הלחץ יום יום, ככה זה כשאתה משחק בריאל מדריד ובנבחרת ברזיל. הקבוצה הגדולה בעולם והנבחרת הגדולה בעולם. אבל אני ישן טוב מאוד, אל תדאגו". כשנשאל על האופי שלו אמר: "לא אכפת לי שזו הדקה הראשונה או הדקה ה-90, אני תמיד הולך על הכדור האחרון כאילו שזה צלחת אוכל, אני תמיד הולך כאילו זה הכדור האחרון". "


על הצעירים: "יש לנו הרבה שחקנים צעירים, זה נכון, אני מנסה לעזור לכולם. לשחקנים מהקבוצה הראשונה וגם לאלה מקסטיליה, אני מתקשר איתם, מדבר איתם גם באופן אינטימי, זו מנהיגות שקטה. כל מי שנמצא בריאל מדריד זה מוכיח שהוא ברמה גבוהה מאוד, העתיד של המועדון. יש לנו שילוב מנצח של ניסיון לצד שחקני נוער. הם לא ישחקו בכל המשחקים אבל לאט לאט יהיו חשובים". קאסמירו התבקש לנתח אחד-אחד מהצעירים. על ויניסיסיוס אמר שהוא שחקן רב עצמה עם דריבל שנדיר לראות. על רודריגו: "מבין את המשחק כבר בגילו הצעיר". על פדה ואלוורדה: "יהיה אחד מה-'8' הטובים בעולם, מזכיר לי את פול סקולס". על קובו: "הופתעתי מהאיכות שלו". את מרטין אודגור הגדיר כשחקן מצוין.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי