צפו: טוטנהאם ממשיכה להתרסק, רק 1:1 בבית עם ווטפורד החלשה

הארי קיין
הארי קיין | Catherine Ivill/Getty Images

התרנגולים היו בדרך להפסד נוסף בגלל שער מוקדם של דוקורה (6), אבל דלה עלי (86) נתן לפוצ'טינו אוויר לנשימה. מנגד, הצערות פספסו ניצחון ראשון. צ'לסי שלישית אחרי 0:1 על ניוקאסל, אברטון עצרה את הרצף הרע

(גודל טקסט)

לאחר שתמה פגרת הנבחרות, הליגה האנגלית חזרה היום (שבת) עם שבעה משחקים מהמחזור התשיעי, כאשר במשחק המוקדם אברטון גברה 0:2 על ווסטהאם ובכך יצאה מהתקופה הרעה. מיד לאחר מכן, לא פחות משישה משחקים יצאו לדרך במקביל, כשבמוקד צ'לסי גברה 0:1 על ניוקאסל בעוד טוטנהאם המשיכה להביך את עצמה עם 1:1 ביתי נגד ווטפורד. בנוסף, לסטר עלתה זמנית למקום השני בזכות 1:2 על ברנלי. (לצפייה בכל שערי היום לחצו כאן)

טוטנהאם – ווטפורד 1:1
התקופה הרעה של טוטנהאם נמשכת. לפגרת הנבחרות יצאו התרנגולים עם ניצחון בודד בשישה משחקים, ונראה שהחופשה לא העירה אותם. שש דקות מהפתיחה דריל יאנמאט פרץ מצד ימין ומסר כדור רוחב שחתך את כל ההגנה הביתית, עבדולאייה דוקורה הגיע אליו ראשון ודחק פנימה. זהו משחק שני ברציפות בו טוטנהאם סופגת ב-10 הדקות הראשונות, מה שלא קרה מאז 2014.

במחצית השנייה ניסה פוצ'טינו, שכבר זמן רב מרגיש את הכיסא מתחתיו מתנדנד, לבצע שינויים במערך והכניס את הונג-מין סון, אריק לאמלה וטנגאיי אנדמובלה, אבל זה לא עזר. טוטנהאם עדיין נראתה עייפה וחלשה, ולא הזכירה את הקבוצה המלהיבה שהגיעה לגמר ליגת האלופות בעונה שעברה. ווטפורד היו בדרך לניצחון ראשון העונה סוף סוף, אבל טעות של השוער בן פוסטר בדקה ה-86 העניקה מתנה לדלה עלי, שכבש את שער השוויון וחילץ עבור מאמנו נקודה יקרה.

ווטפורד כובשת. עדיין ללא ניצחון העונה (GLYN KIRK/AFP via Getty Images)
ווטפורד כובשת. עדיין ללא ניצחון העונה (GLYN KIRK/AFP via Getty Images)

צ'לסי – ניוקאסל 0:1 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
ההפסד לליברפול אמנם האט במקצת את ההתקדמות של צ'לסי בליגה, אבל מאז יש להם שלושה ניצחונות והם כרגע במקום השלישי – לפחות עד המשחק של מנצ'סטר סיטי. הבלוז אמנם לא הציגו משחק ענק, אבל שער מאוחר של מרקוס אלונסו בדקה ה-73 הכניע את הגנת ניוקאסל ונתן ללמפארד שלוש נקודות.

אברטון – ווסטהאם 0:2
אחרי ארבעה הפסדים רצופים, ה"טופיז" של מרקו סילבה קיבלו זריקת הרגעה כשהצליחו לרשום ניצחון ראשון מאז המחזור הרביעי. השחקנים בכחול שלטו לגמרי במהלך המשחק, כשמהלך המחצית הראשונה כמעט ביטלו לגמרי את האורחת מלונדון. בדקה ה-17 המארחת עלתה על לוח התוצאות, כשתיאו וולקוט מצא את ברנרד בתוך הרחבה, והברזילאי הצליח לחמוק משלושה שחקנים שהקיפו אותו, הסתובב על המקום ומזווית קשה הכניע את רוברטו חימנס, בדקה ה-92 גילפי סיגורדסון המחליף הבטיח שהנקודות יישארו בגודיסון פארק, כששיגר כדור אדיר מ-20 מטרים ומצ אאת חיבורי השער היריב. אברטון טיפסה למקום ה-12, לאחר שהחלה את המחזור בקו האדום. הפטישים רשמו הפסד שני ברציפות ומדורגים במקום השמיני.

שער יפהפה של האיסלנדי הבטיח לאברטון את הניצחון (Jan Kruger/Getty Images)
שער יפהפה של האיסלנדי הבטיח לאברטון את הניצחון (Jan Kruger/Getty Images)

תוצאות נוספות
אסטון וילה – ברייטון 1:2

בורנמות' – נוריץ' 0:0

לסטר – ברנלי 1:2

וולבס – סאות'המפטון 1:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי