מפלת בכורה: ריאל נכנעה 1:0 במאיורקה ואיבדה את הפסגה

שחקני מאיורקה חוגגים, מרסלו מאוכזב
שחקני מאיורקה חוגגים, מרסלו מאוכזב | Alex Caparros/Getty Images

הקבוצה של זידאן רשמה הפסד ליגה ראשון דווקא מול העולה החדשה, וירדה למקום השני רגע לפני המשחק החשוב בליגת האלופות. לאגו ג'וניור כבש גולאסו בדקה השביעית, בנזמה נעצר במשקוף. אודריוסולה הורחק

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

אכזבה גדולה לריאל מדריד. הקבוצה של זינדין זידאן שהגיעה למשחק במטרה לחזור לפסגה לאחר הניצחון המוקדם של ברצלונה, נראתה רע נגד מאיורקה ונכנעה 1:0 לעולה החדשה. הבלאנקוס ספגו בשלב מוקדם והיה להם זמן רב לחזור למשחק אלא שהם שיחקו רע רגע לפני משחק החוץ הקריטי ביום שלישי בליגת האלופות נגד גלטסראיי.

אדן הזאר נותר מחוץ לסגל למשחק משום שהפך לאבא בפעם הרביעית ומכת הפציעות של ריאל גרמה לזזידאן לשחק בהרכב שונה מבדרך כלל. לוקה יוביץ' פתח בחוד לצד קארים בנזמה אך איכזב וגם ויניסיוס, איסקו, אדר מיליטאו ואלברו אודריוסולה קיבלו הזדמנות.

המארחת פתחה את המשחק בטירוף ועלתה ליתרון בדקה השביעית. לאגו ג'וניור קיבל את הכדור בצד שמאל, התגבר בקלות על אודריוסולה ובעט נהדר לפינה הרחוקה של טיבו קורטואה, 0:1 מפתיע לעולה החדשה. בדקה ה-14 אנטה בודימיר כבש שער נוסף אלא שהשער נפסל בצדק בגלל נבדל. ויניסיוס עשה פעולות טובות אך כרגיל התקשה מאוד בסיומת. בדק ה-27 חאמס מצא את בנזמה בכדור ארוך והצרפתי שלח נגיעה רכה אבל הכדור פגש את המשקוף. המצב הטוב ביותר של הבלנאקוס במשחק.


קארים בנזמה מאוכזב (Alex Caparros/Getty Images)

חאמס ניהל את המשחק לא רע אך הבלאנקוס התקשו להגיע למצבים מסוכנים. בדקה ה-59 נכנס לשחק בשורות מאיורקה ילד הפלא היפני קובו שמושאל כזכור מריאל. זידאן הלך על כל הקופה והכניס את רודריגו הצעיר בדקה ה-66 במקומו של איסקו, כאשר יוביץ' הוחלף גם הוא אחרי משחק מאכזב.  בדקה ה-74 ריאל השלימה עם ההפסד, כנראה, לאחר שאודריוסולה הורחק בצהוב שני מוצדק לחלוטין.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי