אתלטיקו התרחקה מהפסגה, פליקס עלול להיעדר משישה משחקים

ז'ואאו פליקס
ז'ואאו פליקס | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images

היהלום הפורטוגלי שנפצע בתיקו 1:1 נגד ולנסיה, סובל מנקע בינוני בקרסול וייעדר לפחות שלושה שבועות. יפספס בוודאות את המשחקים נגד לברקוזן וסביליה

(גודל טקסט)
ז'ואאו פליקס סובל מנקע בינוני בקרסול וייעדר לפחות שלושה שבועות. כך מדווחים הבוקר בבירה הספרדית לאחר הפציעה של היהלום הפורטוגלי בתיקו 1:1 נגד ולנסיה אמש (שבת). 


פליקס נפצע אמש בדקה ה-79 כשקבוצתו ביתרון 0:1, ועזב את ה'וונדה מטרופליטנו' מלווה ברופאים. בעקבות הפציעה, הקולצ'ונרוס נותרו בעשרה שחקנים כיוון שדייגו סימאונה ניצל את כל החילופים, ושלוש דקות לאחר מכן, דני פארחו קבע את תוצאת המשחק בבעיטה חופשית אדירה.


בעקבות התיקו, אתלטיקו ירדה למקום הרביעי והתרחקה שלוש נקודות מברצלונה בפסגה, אך בצד האדום של מדריד התעסקו רק במצבו הבריאותי של פליקס.





לאחר המשחק, אתלטיקו הוציאה הודעה רשמית בנוגע לחומרת הפציעה של השחקן: "פליקס עבר MRI בקליניקה של אוניברסיטת נבארה שם התברר שהוא סובל מנקע בינוני בקרסול".


ע"פ הדיווחים, באתלטיקו לא יסכנו את הפורטוגלי שנרכש בקיץ האחרון מבנפיקה תמורת 126 מיליון יורו והוא צפוי להיעדר לפחות שלושה שבועות. פליקס יפספס את המשחק בליגת האלופות נגד לברקוזן ואת המשחקים בליגה נגד בילבאו, אלאבס וסביליה. 



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי