בסך הכל תרגיל: איברהימוביץ' לא צפוי לעבור לספרד בינואר

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | Katharine Lotze/Getty Images

השבדי מתכנן לעזוב את ארצות הברית אחרי שנה וחצי בלוס אנג'לס גלאקסי ופוסט שהעלה באינסטגרם עורר סערה, אבל מסתבר שחתימה בריאל מדריד או כל קבוצה אחרת ב"לה ליגה" היא לא מה שאליו הוא התכוון

(גודל טקסט)
זלאטן איברהימוביץ' הסעיר את עולם הכדורגל מוקדם יותר היום (שלישי) כאשר העלה לחשבון האינסטגרם האישי שלו סרטון קצר ובו הוא אומר "שלום ספרד, נחשו מה? אני חוזר", אבל אם חשבתם שבינואר הקרוב תראו אותו שוב ב"לה ליגה" והפעם אולי במדי ריאל מדריד, עשור אחרי שהגיע לברצלונה, כנראה שבקרוב כולם יבינו באופן רשמי שלא כך הדבר.


הענק השבדי מסיים את חוזהו בלוס אנג'לס גלאקסי מליגת ה-MLS בדצמבר הקרוב והוא לא צפוי להמשיך בארצות הברית, לפי הדיווחים הוא בהחלט עשוי לחזור למילאן ולנסות לסייע לה גם בגיל 38, אבל כאמור לא עושה רושם שבינואר הקרוב תראו אותו בליגה הספרדית, על אף הצפי שישוב לאירופה.


זלאטן, שבעונת 2009/10 כבש 22 שערים ב-46 הופעות במדי ברצלונה, הוזכר בשעות האחרונות כמועמד לריאל מדריד בעקבות הפוסט שהעלה באינסטגרם, אבל החלוץ שגם בגילו העמיד ממוצע מדהים ב-MLS – כבש 53 שערים ב-58 משחקים – בסך הכל היה שותף לתעלול יחצני לקראת כיכובו בפרסומת לחברת הימורים בספרד.




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי